Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel sitter och funderar, har precis fått reda på att min häst antagligen inte blir bra efter en stor skada. (slutgiltigt bekräftat om 3...
Svar
4
· Visningar
900
F
Avel Vad vet ni om Alexander Lukas 183?
Svar
12
· Visningar
1 429
Senast: Ljulius
·
Avel Ni som har tagit föl på era ston - så här efteråt, är det något som ni önskar att ni hade vetat eller tänkt på innan ni betäckte första...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: lil-sis
·
Avel ..ngn som vet om han är i avel fortfarande? :confused: om inte, varför? undrar lite.. Tacksam för svar!
Svar
3
· Visningar
830
Senast: aprilia
·
Avel Försökte först i pålagringstråden men fick ej svar så nu försöker jag här... Att pålagringar kommer av förslitning är jag med på men...
Svar
6
· Visningar
1 833
Senast: Dingelass
·
Avel Finns det någon sida där man kan typ söka på sitt sto och se om hon fått avkomma/or och vad de heter osv?
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bellini
·
Avel Vad betyder "står till förfogande genom semin AI, TAI" i klartext?
Svar
2
· Visningar
723
Senast: QuickStar
·
Avel Som jag tidigare skrivit så blir det med största sannolikhet HdH till vårt sto. Men både jag och min sambo är eniga om att vi måste...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 001
Senast: shady
·
S
Avel Jag funderar ev. på ett "viloår" då jag har ett fullblodssto f.-93 som ska föla i juni. Hon är svår att hålla i hull, särskilt nu när...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 063
Senast: sydney
·
Avel Skulle vilja veta lite mer om dena hingsten då jag har köpt en 1 åring efter honom, gärna bilder och nån film om nån har de? Vill veta...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
11 361
Senast: Royal
·
Avel Tittat lite på Zangershiedes hingstar och hittat några som "ser" billiga ut.... detta är ett utdrag från Chico I Z: Delivery of...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: KickiH
·
Avel Har en liten arab som verkar vara linjeavlad på hingsten Pohaniec PL. Han är båda morfars far och farfars far. Vad är det för hingst...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Centaur
·
R
Avel Jag letar just nu efter en ponnyhingst till mitt arabsto och råkade snubbla förbi Top Nordpol. Jag har träffat honom i verkligheten, då...
Svar
10
· Visningar
1 767
Senast: ulle.j
·
R
Avel Jag har ett sto som ska föla om 1,5 månad. Hon är riktigt rund om magen och har även fyllt upp sina juver (inte med mjölk) men med något...
2
Svar
25
· Visningar
2 816
Senast: pantern
·
Avel Jag måste få fråga om ponnyhingstar står på semi eller är det fri betäckning som gäller då?
Svar
9
· Visningar
1 399
Senast: skaraborg
·
Avel Hur tänker ni inom de olika raserna med betäckningar. Har funderingar på hur nära/ långt ifrån i släktskap man tänker inom de olika...
Svar
6
· Visningar
1 658
Senast: fijja
·
Avel var och hämta hem min foderhäst i lördags och skulle prova att släppa henne i samma hage som det går en ponny valack, avels sto m...
Svar
16
· Visningar
1 186
Senast: Görel
·
Avel Vad tror ni om att ha henne 3+3? Vad har hon för starka sidor och vad har hon för svaga sidor? 2 godkända söner av 2 möjliga samt tre...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: Fenestra
·
Avel Vilken färg har den här hästen egentligen? Upptäckte igår att han står reggad som gulbrun, men gulbrun? Näe, det går inte. :rofl: En...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 063
Senast: athena
·
Avel Ska ev låna ett stos mage och skulle vilja ha honnom. Hon själv har bra stam samt placerad i 140 men kommer detta att räcka?
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: Mickis2003
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka