Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

D
Avel Mitt sto har följande föräldrar. Far:Lombard, e:Landgraf u:Gessy. Mor:Manier, e:Tumbled...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Minamigo
·
H
Avel Vad anser ni gör en hingst till mulittalang? Lambourghini, Nobel mfl beskrivs vara multitalanger, men vad gör dem till detta? Höga...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: Görel
·
Avel Hejsan hoppsan! vet någon här var man kan finna alla "upptagna" arabnamn- om det ens går??
2
Svar
39
· Visningar
4 624
Senast: mahlmt
·
H
Avel Lever han än, betäcker han och i så fall med vilket resultat? Hittar ingen hemsida till honom. Står han i Mjölby fortfarande?
2
Svar
29
· Visningar
2 538
Senast: stommen
·
Avel Hej på er! Kommer att betäcka i vår och vill höra vad ni vet om EC som avelshingst. Har ni sett avkommor efter honom? Storlek? Typ...
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: M_Q
·
H
Avel Jag har ett sto som är e.Opius-Adept Adept har Utrillo som morfar. Opius har Utrillo som mormors-morfar. Om jag betäcker henne, kan...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Helan
·
M
Avel Någon som har koll på vad Marwin får för bokstav i år eller är det inte klart ännu???? Kan fortfarande inte fatta riktigt hur han kunde...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: Olympia
·
P
Avel Vad går ni efter när ni väljer hingst? Går ni enbart efter extriören? Kollar ni upp vad hingsten nedärver? Ja helt enkelt vad är...
Svar
5
· Visningar
824
Senast: Packe_alicia
·
Avel Om du har ett föl som är 3 månader och precis fått bockhov, inte mycket enl mina ögon. Hon står på hela hoven men i en lite udda vinkel...
2
Svar
22
· Visningar
6 785
Senast: Tora
·
T
Avel Håller på med ett avelsarbete i skolan och tänkte höra med er om någon vet om Last Liberty verkar i aveln genom AI, TAI eller FAI...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Tuckmill_Silver
·
Avel Min 17år gammla tävlingshäst o jag är inte på samma sida i boken "jag är gammal o dräktig" :mad: Hon gör mig helt enkelt galen...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: dobbis
·
Avel För människor finns det ju en "bäst" ålder, men hur är det med hästar? Jag har inte tänkt betäcka nu, men är nyfiken när det är...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: yobre
·
K
  • Låst
Avel Läste att First Wish är ur avel pga. struppipning. Någon som kan förklara vad det är för sjukdom och vad den gör?:confused:
Svar
2
· Visningar
889
Senast: KallaMigBecca
·
O
Avel Hittade honom på Flyinge. Är det någon som vet något om honom? Lyckas inte länka till sidan men han finns under internationella...
Svar
12
· Visningar
1 370
Senast: vigmir
·
Avel Vad kostar det att föda upp ett föl tills det är tre år? Är det någon utgift jag har missat? Jag köper ett föl som är 6 mån...
2
Svar
31
· Visningar
3 835
Senast: sassiball
·
F
Avel Min nya häst är efter Immigrant-Waterman... 2 hollänska hingstar, mycket mer än så vet jag inte, har försökt hitta info och bider på...
2
Svar
22
· Visningar
3 220
Senast: fenny_92
·
Avel Hur hårt kan man linjeavla på honom utan att avkomman riskerar att få,taskigt temprament,bli stenhård,se ut som F-N? Någon som vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 680
Senast: dijej
·
Avel Jag har varit inne och tittat på mina (det ena stoet är ett låne sto) två stons blup och blev ganska så besviken då det känns som det är...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: Sar
·
Avel e: Cor de la bryere vad tycker ni om honom? jag tycker inte man ser så mycket avkommor efter honom i sverige, tycker det är lite...
2
Svar
21
· Visningar
5 239
Senast: search
·
D
Avel Buskavlare kontra seriös? Var går gränsen enligt er på Buke? Om en hinstägare sköter sina åtagande bra. Sköter pappersarbetet, stona...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 136
Senast: OJOJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka