Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel ja, nu alla ni här på buke som är duktiga på det här med dräktighet och fölning kan ni inte göra en lista på vad ni gör precis innan...
Svar
15
· Visningar
2 427
Senast: Pinto
·
Avel Börjar sanrt dra ihop sig. Har börjat grunna på det praktiska runt fölningen. min häst kommer ju att stå inne om nätterna och vara...
2
Svar
36
· Visningar
3 220
Senast: misen
·
C
Avel Någon som vet någonting om denna hingst? Heidelberg är morfar till Dream of Heidelberg II GÄRNA BILD :D Om det finnes :)
Svar
2
· Visningar
899
Senast: KickiH
·
Avel Jadå ni läste rätt :o Att det finns för halvbloden vet jag, men jag har en gaturkorsning s a s där hemma som jag tror kommer vara värd...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 691
Senast: misen
·
C
Avel http://www.trakehner-verband.de/pferde/_verteilungsplan-liste.php?id=2256&filter=station&station=Landgest%C3%BCt Redefin Någon som...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: KickiH
·
H
  • Låst
Avel Utah van Erpekom är godkänd för svensk halvblodsavel. Det är fakta inte någon reklam! Tack för mig!
Svar
16
· Visningar
1 635
Senast: ameo
·
R
Avel Har ett mycket vacket fullblodssto e: Slip anchor. Hoppar som attans och har en otrolig gång. Ca 167 cm. är 14 år. Hon är betäckt med...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: furioso
·
Avel Vad betyder: Frischsperma Gefriersperma 600,- Euro +MwSt. Natursprung Bedeckung am 30.Trächtigkeitstag
Svar
7
· Visningar
795
Avel Någon som känner till någon info om Campesino (holst) e. Capitol I - Sacramento Song** - Tin Rod **, resultat från hinstprover...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Mabuse
·
T
Avel Vad menas med regenererat föl?
Svar
14
· Visningar
1 479
Senast: tya
·
Avel Nu har jag funderat länge nog utan att bli klok, men kanske någon här har svar på tal =) Har ju en welshkille, skimmel född fux...
2
Svar
30
· Visningar
3 440
Senast: Alexandra_W
·
P
Avel Jag hoppas det inte blir allt för livat nu =) Har följt trådarna om ridponnyer ett tag men nu har jag tänkt fråga lite frågor. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 672
Senast: Linnda
·
C
Avel Har ett kanonfint D-ponny sto "Meijershoeve Sarina", en hollänsk ridarab som hoppat medelsvår hoppning i Holland. Hon har en helbror som...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Cissi71
·
Avel Kan det då, långt tillbaka i stamtavlan, finnas kallblodsinslag som fortfarande kan slå igenom?? Eller får det inte förekomma kallblod...
2
Svar
22
· Visningar
2 682
W
Avel Hjälp, vi måste ha en stadig kille till vår "dramaqueen" här hemma! Vi hade ju tänkt oss Coriall men jag vet ju inte vad han...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 873
Senast: Sapone
·
Avel Snubblade in på en gammal bruksprovstråd från 2005. Då godkändes Roi du Ballet, en finsk hingst, i Sverige. Blev nyfiken på om han...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: hannahoj
·
K
Avel Detta är några av de hästar som jag "forskar på" inför ombetäckning av mitt fyraåriga sto. Har ett skimmelsto som blir runt 167, något...
Svar
16
· Visningar
3 370
Senast: TeamTop
·
S
Avel Ja, som frågan i rubriken lyder... Hur länge brukar en hingst normalt kunna betäcka ston och få dem dräktiga? Finns det någon slags...
Svar
3
· Visningar
2 475
Senast: Cornelia
·
Avel Har tänkt på det här med kissing spine.. Min lilla tjej har ju det. Hon är ju illa däran, i princip utdömd. Veterinären sa att det...
Svar
5
· Visningar
1 284
Senast: ameo
·
Avel Vad tror ni om Livanos 1147? Skulle han passa till ett xx-sto e Lotus Pool. 163 cm. Bra exteriör, gångarter och hopphuvud. Ok...
Svar
1
· Visningar
615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka