Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Detta är saxat från ridsport. Vad anser ni om det?? Själv anser jag att det är för j-vligt... finns ju redan nu folk som skiter i...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
20 447
Senast: ameo
·
Avel Det finns så mkt fina och duktiga avelshingstar i Tyskland... hur gör man om man vill använda sig av en sån hingst? Har sett att de kan...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: stallhh
·
Avel Vet att jag någon gång sett ett repotage om en hästras där toppen på öronen tar i varandra, kommer bara ihåg det och att den var väldigt...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: Ainon
·
W
  • Låst
Avel användarnamns lån Jag skulle vilja betäcka min travare med ett halvblod för att få ut en hopp/dressyrhäst. Hon ser ganska mycket ut...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
17 809
Senast: ameo
·
X
Avel Vet inte alls om tråden hamnade rätt, men annars får väl någon flytta den. Har hört många varianter hur man uttalar "ox"...
2
Svar
25
· Visningar
3 259
Senast: LaMaya
·
Avel Hur uppdaterade är ASVHs sidor egentligen?? Tittar man på vissa hingstars avkommor har kanske 10% av avkommorna någon gång tävlat, och...
Svar
7
· Visningar
1 301
Senast: asan
·
S
Avel satt just och beundrade min dotters ansträngningar att rida på min sadel som ligger på golvet. kom på att det kanske snart är dags att...
2
Svar
29
· Visningar
3 948
Senast: cikoria
·
Avel Jag har små funderingar på att betäcka mitt sto i år och blir det inte i år blir det nästa, då hon trots allt är 19 år i år. Hon är av...
2
Svar
28
· Visningar
4 600
Senast: SusieQ
·
O
Avel hej nu kommer en sådan färg fråga igen. men jag har suttit här länge nu men kan inte komma fram till något bra, när jag såg dom först...
Svar
16
· Visningar
1 678
Senast: Thesen
·
S
Avel Jag är förbryllad över några bekanta som har ett sto med ganska mycket eksem som man har betäckt. Vad mera är, så är inte hingsten som...
Svar
14
· Visningar
1 365
Senast: shauna
·
Avel Är det nån som någonsin kommit fram per telefon? Jag tycker jag försökt olika veckodagar och olika tider, men det är aldrig nån som...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 294
Senast: Trissa
·
H
Avel Kan man hitta de någonstans? Jag tänker mest på 94.
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: asan
·
Avel Jag har nu hittat en foderhäst, som vi planerar att hämta hem i helgen. Hon är beräknad att föla i slutet av mars, alltså är det inte...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Thera
·
B
Avel Kanske ska skaffa mig ett fullblodssto på ca 155cm och tänkte då betäcka henne med en konsoliderad ridponnyhingst på 138 cm, hur stor är...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Görel
·
Avel Jag funderar på att betäcka med Casall (La Silla) Är det någon som vet vem som tar in sperman på honom?
Svar
5
· Visningar
2 190
Senast: QuickStar
·
Avel Jag kan inte förstå varför Jordbruksverket utestänger Hanoveranerförbundet från att verka i Sverige. Är det folk som är rädda för att få...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Cat_and_rat
·
Avel Var kan jag hitta info om ston som erhållit ELIT? Har sökt och googlat en massa men får bara upp för 2006 & 2007. Det gäller Gotlands...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Equilibrium
·
G
Avel Är det någon som vet vad "BLUP-index" egentligen är en förkortning av?
Svar
2
· Visningar
825
Senast: GALOPP
·
C
Avel Är det någon som bra koll på alla vaccinationer som ska göra?? Och vad är det mer som ska göras under första året, menar så som...
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: SeagirlM
·
G
Avel Vad händer?? Rättar sig fölet efter mammans storlek så det inte blir problem vid fölning?? Hur stor blir avkomman i vuxen ålder??
Svar
2
· Visningar
927
Senast: nocki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka