Mer hingstval...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare SusieQ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 4 600
Sv: Mer hingstval...

Åhh, vad kul! jag har alltid undrat hur hon har det och vart hon tog vägen. Hennes mamma mår bra och verkar inte ha en aning om att hon är 19 år gammal. Fast det verkar vara sega damer i den släkten. Martina stannar hos mig tills den dagen hon inte orkar mer, det är säkert.

Vad hade du tänkt ta för hingst på henne då?

Du har inga bilder på henne?

Mina%

Jag hoppas att bilden kommer fram nu, annars får jag testa igen. Jag är inte så teknisk. Bilden är från maj -07, så nu har hon vuxit på sig mer. Både på bredden och höjden. Jag var höggravid och ca 25 kg tjockare(som tur var har jag gått ner över 20 kg igen). en keligare häst än Malwa har jag aldrig stött på. Hon är hur mysig som helst. Hingstar jag tänkt på är nåt från Donerhall hållet. Dansaz(stavas han så?) Han är en ganska ung hingst efter De Niro. Då blir det linje avel. Har även tänkt på First Wish. Eller Rotspon, men har inte hört så mkt om honom. Gärna nån svart häst. Tycker jag om fölet kommer jag att behålla den.

Mina%

Jag hoppas att bilden kommer fram nu, annars får jag testa igen. Jag är inte så teknisk. Bilden är från maj -07, så nu har hon vuxit på sig mer. Både på bredden och höjden. Jag var höggravid och ca 25 kg tjockare(som tur var har jag gått ner över 20 kg igen). en keligare häst än Malwa har jag aldrig stött på. Hon är hur mysig som helst. Hingstar jag tänkt på är nåt från Donerhall hållet. Dansaz(stavas han så?) Han är en ganska ung hingst efter De Niro. Då blir det linje avel. Har även tänkt på First Wish. Eller Rotspon, men har inte hört så mkt om honom. Gärna nån svart häst. Tycker jag om fölet kommer jag att behålla den.

Jag förstår inte hur man får in bilder! kan jag skicka till nån email adress istället. Eller kan någon förklara hur man gör

Säger som Virre: Åh vad kul!

Jag har både ridit mamma Martina i hennes yngre dagar och mormor Musette samt att jag haft en halvsyster till Martina på foder under en längre tid (Fragansia e:Fontana 848).

Malwa ser verkligen jättefin ut!

Säger som Virre: Åh vad kul!

Jag har både ridit mamma Martina i hennes yngre dagar och mormor Musette samt att jag haft en halvsyster till Martina på foder under en längre tid (Fragansia e:Fontana 848).

Malwa ser verkligen jättefin ut!

Jag bara väntade på att du skulle hitta hit!:D

Liknande trådar

Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 589
M
Avel Hej, Jag har har ett 9-årigt sto e. Warsteiner -maraton som jag vill betäcka. En liten dam ca. 161. Ett mycket trevligt sto med god...
Svar
17
· Visningar
2 517
Senast: Mariaauto
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 969
Senast: supercassie
·
Avel Har ett xx sto e. Be my Chief - Music streak som är född 04 som nu har skadat sig i hagen och jag funderar nu på att ev betäcka om hon...
2
Svar
38
· Visningar
4 067
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka