Hingsten Bayron 885!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Royal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 75
  • Visningar Visningar 11 361
Sv: Hingsten Bayron 885!

Nej, jag har ingen film. Ska försöka få ihop en, men han är under igångsättning just nu så det blir inte under ryttare i så fall. Har du någon på din?

Han är 11 på bilden (tror jag, möjligen 10), så lite yngre än vad han är nu. Men som sagt, han tror att han är fem och fortfarande hingst eller nåt ...

Nej, jag har ingen film. Ska försöka få ihop en, men han är under igångsättning just nu så det blir inte under ryttare i så fall. Har du någon på din?

Han är 11 på bilden (tror jag, möjligen 10), så lite yngre än vad han är nu. Men som sagt, han tror att han är fem och fortfarande hingst eller nåt ...

Nä okej, hade varit kul att se, nä jag har ingen på min men ska försöka filma nån dag om vi släpper dom i större hage. Jaja e han e sån riktig buse då eller :rofl:

codax8.jpg

codax3.jpg

Hej! Här är min Bayron häst... han är världens underbaraste häst!

Vi har själva ett Bayron avkom som är födt -99, men i skillnad till andra Bayron avkom är han ca 1.78m. Ingen liten kille. Skall tävla MSVa till sommaren. Möjligens lite kort i ryggen men annars mycket korrekt anatomi.

Vi har själva ett Bayron avkom som är födt -99, men i skillnad till andra Bayron avkom är han ca 1.78m. Ingen liten kille. Skall tävla MSVa till sommaren. Möjligens lite kort i ryggen men annars mycket korrekt anatomi.

Vad är det mer än Bayron i?

Ja, min hästs uppfödare hade ju räknat med att Bayron skulle få upp storleken på avkomman, eftersom han själv är (minst) 168 cm. Stoet är strax under 160 och min kille blev hela 154 cm ... Så kan det gå!

Våran Bayron har Anart på sin mamma´s sida

Vad är det mer än Bayron i?

Ja, min hästs uppfödare hade ju räknat med att Bayron skulle få upp storleken på avkomman, eftersom han själv är (minst) 168 cm. Stoet är strax under 160 och min kille blev hela 154 cm ... Så kan det gå!

Oj :eek: konstigt att den blev så liten.

Ja,jag har haft han sedan han var föl.... han kvalade till falsterbo och breeders som 5-6 åring. Men han blev lite efter för han blev akut opererad för tarmvred och efter det gick han omkull i hagen och skaddade ryggen så ingen trodde att han skulle bli ridhäst igen. Men sen dess har han aldrig vart skaddad!

Ja,jag har haft han sedan han var föl.... han kvalade till falsterbo och breeders som 5-6 åring. Men han blev lite efter för han blev akut opererad för tarmvred och efter det gick han omkull i hagen och skaddade ryggen så ingen trodde att han skulle bli ridhäst igen. Men sen dess har han aldrig vart skaddad!

Ja okej så kul att han var kvalad, tråkigt när dom blir skadade :(

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 937
Senast: Lea88
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 704
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Knäckemacka
  • dubbla efternamn?