Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han blir 13 i år ... men det har han inte fattat.
Nej, jag har ingen film. Ska försöka få ihop en, men han är under igångsättning just nu så det blir inte under ryttare i så fall. Har du någon på din?
Han är 11 på bilden (tror jag, möjligen 10), så lite yngre än vad han är nu. Men som sagt, han tror att han är fem och fortfarande hingst eller nåt ...
Vi har själva ett Bayron avkom som är födt -99, men i skillnad till andra Bayron avkom är han ca 1.78m. Ingen liten kille. Skall tävla MSVa till sommaren. Möjligens lite kort i ryggen men annars mycket korrekt anatomi.
![]()
![]()
Hej! Här är min Bayron häst... han är världens underbaraste häst!
javisst är det codax!
Vad är det mer än Bayron i?
Ja, min hästs uppfödare hade ju räknat med att Bayron skulle få upp storleken på avkomman, eftersom han själv är (minst) 168 cm. Stoet är strax under 160 och min kille blev hela 154 cm ... Så kan det gå!
Ja,jag har haft han sedan han var föl.... han kvalade till falsterbo och breeders som 5-6 åring. Men han blev lite efter för han blev akut opererad för tarmvred och efter det gick han omkull i hagen och skaddade ryggen så ingen trodde att han skulle bli ridhäst igen. Men sen dess har han aldrig vart skaddad!