Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Ja nu har jag ju gått och köpt mig ett halvblod med full stam, så då börjar jag ju såklart direkt tänka på att avla på henne :D Allting...
2
Svar
35
· Visningar
2 868
Senast: fia-lisa
·
W
Avel Har ett 4-månaders föl (travstam) som inte blir travhäst. Var/vad ska man registrera en sådan individ, (för och nackdelar om det...
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: CK
·
J
Avel Har en uppfödning som är efter Chess-Goldlöwe-Abgar. Har fått reda på att mormorsmor är Keur och mormorsmor är kroon prefernt. Vad...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: KickiH
·
Avel Kurs - hur när var? Hittar ingen info nånstans.
Svar
3
· Visningar
777
Senast: SeagirlM
·
Avel Jag söker modiga hopphingstar då mina ston har väldigt fin teknik men saknar det där jävlarannamanna.... :crazy: hoppas ni förstår vad...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
11 137
Senast: theJohanna
·
Avel Hur funkar det egentligen brukar man verkligen trav med fölen i grimskaft, tycker jag har hört av alla att de bara visar skritt i...
2
Svar
30
· Visningar
3 807
Senast: Grandezza
·
Avel undrar bara vad för färg de flesta av hanns avkommor får för färg, hur höga dom e å hur dom e i skallen..... :D
2 3
Svar
44
· Visningar
7 905
Senast: Calvaro
·
Avel Min hingstunge har klåda och kliar sig på baken när han står inne på nätterna så det blir skavsår. Han är 1,5 månad gammal. Stoet...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Madick
·
Avel Mitt mycket lättfödda PRE-sto är med föl i andra månaden. Nu går hon på bete dygnet runt och kommer att göra det september ut. Hon rids...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Masse
·
M
Avel Visste inte riktigt vart jag skuel lägga detta men kändes mer som en avelsrelaterad sak. Ska flytta mitt arabsto med 4 veckors föl...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 822
Senast: SiZo
·
C
Avel Min lilla fölis hemma föddes brun med älgfärgade ben, och en minisverigekarta :p i pannan. Trodde dettta skulle bli hennes färg men nu...
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: Paramour
·
Avel Satt och slötittade lite på Buke och hittade en tråd med bilder på hopphästar. Där fanns en serie bilder på en gummiboll e. Coreggio -...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: LucyShow
·
Avel Vilken hingst tror ni skulle passa bäst på detta sto? Hingstarna jag funderar över är Magini Aerline Chirlon Dirco Silla är...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: rebeckasff
·
Avel Apropå en tråd om döda hingstar 2008 undrar jag om någon vet om Granit lever, han är ju född 1973 och det var en artikel om honom i...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: Chrissie78
·
W
Avel Jag behöver en bild på oldenburgar-märket. Ett tydligt märke som ja ska skicka till gravyr firma och låta göra några boxskyltar...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: Fredag
·
I
  • Låst
Avel Kom igen nu! Jag behöver bolla lite idéer med sådana som kan det här med avel. Jag har ett 11 år gammalt sto efter D-Day - Martini -...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: ameo
·
A
Avel Innan vintern kommer så gissar jag o hoppas att en fölunge ska ha hittat sin hem hemma hos oss. Jag har försökt leta någon som kan...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: anni0001
·
E
Avel Imorgon hämtar jag hem shettisen från betäckning :) Har dock ett problem, hon är "för liten" för ett ultraljud. Har någon använt...
Svar
9
· Visningar
914
Senast: Girasol
·
I
Avel Jag har fått upp ögonen för Blue Hors Lodestar som finns på Gränsbo Stuteri. Jag har länge sökt efter en snygg dressyrhingst med mycket...
Svar
7
· Visningar
1 108
Senast: ishbel
·
T
Avel hej. är lite nybörjare på det här med betäckning men har ett sto som inseminerades första gången i måndags. har inseminerats ons och...
Svar
7
· Visningar
2 653
Senast: poff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31