Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Libero H lämnar väl ganska tunga "klumpiga" avkommor... kan ha helt fel har bara fått det intrycket efter ha sett några...
Jätte nöjd med min Lux Z avkomma i vardags är han alltid jättemodig bara att vänta och se om han kan förvalta det i hoppningen också....
Min Orlando avkomma är också jätte modig och framåt i vardags som någon annan skrev fölet gick först och mamman gick efter, så var hon också som föl men nu som 3 åring upplever jag henne som mer försiktig då det gäller hoppningen...... har verkligen super fin teknik men lite mer Ladylike om jag uttrycker mig så i hoppnings aspekten.... önskar lite mer nu fan gör vi det här....
Hänger ni med på vad jag menar????
har någon här erfarenhet av Cardento??? eller Click and Cash?? några spekulationer om varför just dessa två hingstarna valdes till ett väldigt känt sto???
Tyckte inte att Chacco-Blue verkade vara så tung, maffig och hingstigt utseende men tung???
Cardento har verkligen gett mycket bra, har dock fått intrycket av att de utvecklas sent... sett flera avkommor som fått omdömet att de är sent utvecklande. tycker också att Cardento ser lite klumpig ut, inte på hoppbanan direk utan mer extriört... några kommentarer på det? lämnar han modiga avkommor?
roligt att det har gått så bra för dig... klumpig är kanske fel ord men jag tycker faktiskt att han är ganska ful, förlåt alla tår som fick en klumpig Johanna på sig. men jag kan inte förneka att hans resultat är utöver det vanliga... kul att höra att han lämnar mod också... får kanske svälja mina ord och betäcka med honom nästa gång....
här hittade jag i alla fall några bilder på min Lux Z avkomma.. hoppas man får lägga upp bilder här, är faktiskt inte säker....
Har tyvärr inga bra pics men ni kanske får en idé, negativt med honom är att han har en ganska bred ansatt hals och har som sagt växt ojämt, han är den bruna föresten.
efter han ser ut som han gör just nu med alla bett, sår och tyvärr för mager efter betet är jag inte säker... håller på att fodra upp honom så vi får se men Linköping tror jag är den som är aktuellt då jag bor i karlstad.
tack föresten
några fler modiga hingstar som ni kan rekomendera?? Så bl.a nimmendor lämnar mycket mod någon mer???
mmmm... for Pleasur har ju presterat otaligt mycket själv, men inte sååå storm förtjust i de fölisar som han har lämnat... Har du någon egen efrarenhet av honom????