Wetano, avkommor - sammanfogad tråd

Sv: Wetano....

urkella skrev:
undrar bara vad för färg de flesta av hanns avkommor får för färg, hur höga dom e å hur dom e i skallen..... :D

Min 3-åring är efter Wetano och han är en kopia av honom :banana: Han är fux, tre vita kotor och liten stjärn. Han är 168 cm hög idag och har 3 kanonsteg. Wetano är bäst! ( tycker jag iaf) :love:

Sv: Wetano, avkommor - sammanfogad tråd

Hejsan. Vet inte om det här är en gammal tråd eller ej men skriver ändå.
Jag har en avkomma efter wetano-ceylon. Född 2000. Otroligt huvud. Stark i huvudet men på ett bra sätt. Totalt orädd. Har tävlat LB dressyr med vinst och 100 hoppning nolla. Dessutom hoppat pullvermangrav, vatten, bank osv. utan att hon överhuvudtaget tvekar. Hon är mörkfux och en aning stickelhårig som sin pappa. 170 hög. Långlinjerad med bra gångarter. Ska försöka lägga in en bild men vet inte riktig hur man gör här. Måste man ha en url för att lägga upp bild?

Lina

undrar bara vad för färg de flesta av hanns avkommor får för färg, hur höga dom e å hur dom e i skallen..... :D
Hej ! Jag har en av komma av Wetano. Han är fux. Hans avkommor är oftast fuxar. Dom har jätte fina kroppar och är snälla och nyfikna. Just min lilla Walle är lite tittig men inte jätte. Han är fortfarande bara 5 år och lite omusklag men har bara haft honom i ett halvår men han har blivit en så underbar häst. Man blir bara kär i hans personlighet! Dom är väldigt keliga :) Jätte fina gångarter har min häst iaf ! Walle är runt 170 nu tror jag. Han var 167 när jag fick honom men jag tror han har växt. :)

MVH Moa

hejsan=)

såg att du för många år sedan hade sökt efter en gammal häst du hade.
kanske är det den hästen ja ägt? wild weazel f 01 e wetano. om du vill veta mer om henne berättar ja gärna och skickar även med några bilder på henne.

Mail Krizz75@hotmail.com

MVH Johanna

Åhhh var det du som sålde Wild Weazel för ca 1,5år sedan??
Jag var jätte sugen på att åka och titta för jag tyckte hon såg fin ut i annonsen men när jag ringde för att bestämma tid så var det redan några där som hade bestämmt sig. Har funderat på hur det gick för henne sen. Berätta gärna...

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 289
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
726
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 275
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 851
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka