Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Då är det snart dags att utse de allra sista finalisterna! :banana::banana::banana: Andra chansen har sett lite olika ut senaste åren... 15 16 17
Svar
328
· Visningar
9 706
Senast: voltis
·
A
Äldre Ja hur har vi det här, finns det några "dumpstrare" här eller känner ni några? Jag blev intresserad av att det finns dom som törs... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
13 801
Senast: Snowball
·
Äldre Jag har funderat en hel del på det här med konst som väcker starka känslor. Meningen med nästan all konst är väl egentligen att den ska... 11 12 13
Svar
246
· Visningar
16 940
Relationer Efter att inte ha haft en hel problemfri relation med min far under de senaste 2 åren ( pga en tvist med julklappar jag redan skrivit om...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: Aliche
·
Äldre Jag kommer köra min nuvarande Volvo V70 så länge den funkar, men har bestämt mig för att börja tänka kring vilken bil som kan passa som...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: Tranan
·
Äldre Nu har arbetssituationen artat sig sådan att sambon jobbar i Göteborg och jag har fått i Jönköping. Inte världens roligaste utgångsläge... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 551
Hemmet Hej! Jag har en halvfoderhäst som jag ska flytta till mig ev i sommar. Men tidigare i stallet har det varit grisar i boxarna så det är...
Svar
5
· Visningar
938
Kropp & Själ Jag tror inte mina öron när en nära anhörig till mig har prostatacancer som upptäcktes i augusti men inte meddelades till honom förrns i... 2
Svar
38
· Visningar
2 729
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Sedan jag fick influensan på juldagen har jag inte haft många dagar som frisk och igår konstaterades det att jag har...
Svar
6
· Visningar
1 106
F
Skola & Jobb Nog måste vi väl ha några doktorander här? Jag skulle kunna tänka mig en akademisk karriär men har inte riktigt koll på vad som anses...
Svar
18
· Visningar
3 157
Senast: Kjerulfia
·
Äldre Nu är goda råd kanske inte så dyra men kärringen är förbannad. Lång historia kort. Jag och exman bygger hus på min släktgård -97. Åren... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
25 849
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Åkte på nått virus eller nått! Fick jätteont halsen som satt i två dagar, och lämnade en rethosta from hell...! Inte snorig och hängig... 2
Svar
24
· Visningar
3 735
Senast: emlem
·
Kropp & Själ Drömmer du? Hur ofta? Anledningen till att jag är nyfiken är för att jag själv inte brukar drömma och jag får ALLTID samma reaktion...
Svar
18
· Visningar
1 372
Senast: emlem
·
Svar
2 007
· Visningar
48 878
Kropp & Själ På sistone har det talats om ett par viktiga samtalsämnen här på buke och jag kände att jag inte var så ensam som jag känt med detta... 2
Svar
32
· Visningar
2 958
Senast: Lipperta
·
Äldre Eftersom oraklet Buke har svar på det mesta så ställer jag frågan: har blivit med ny bil, en gammal 1997 års modell av ett svenskt märke...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: lil-sis
·
Äldre Hur brukar det gå till? Jag vill få min historia nedskriven för bok eller film men tror inte jag klarar det helt själv så har funderat...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: yennork
·
Äldre I januari är det dags att formellt flytta in till killen (egentligen har jag mer eller mindre "bott" där sedan en tid tillbaka och... 12 13 14
Svar
264
· Visningar
39 631
Senast: Nethril
·
Fritid Nån som kan nått om dom. Har inte använt den på kanske 1 år, Och nu går den inte och ladda eller starta. Laddas via datorn som är igång...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: cowgirl81
·
Mat Vi har saker att fira ikväll och alla är sugna på grekiskt, främst för tzatzikins skull. Vi har inte tillgång till grill, så vad gör vi...
Svar
13
· Visningar
944
Senast: IsisEm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka