Aldrig hört talas om. Kör på nån stark jäkla nässpray som läkaren skrivit ut tidigare, plus varma filtar, alvedon och mycket vila. Det håller det i schack i alla fall, får hoppas att det ger med sig snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört talas om. Kör på nån stark jäkla nässpray som läkaren skrivit ut tidigare, plus varma filtar, alvedon och mycket vila. Det håller det i schack i alla fall, får hoppas att det ger med sig snart
Värt att testa men överdosera inte.Aldrig hört talas om. Kör på nån stark jäkla nässpray som läkaren skrivit ut tidigare, plus varma filtar, alvedon och mycket vila. Det håller det i schack i alla fall, får hoppas att det ger med sig snart
Jaha, tack så mycket för tipsen ska jag komma ihåg men tigerbalsam tål jag inte så det får jag tro på ditt ord bara att det stämmer.Funkar även med Vicks, Vademekum o tigerbalsam.
Sanningsenliga men inte specifika Trist läge får hoppas att det ordnar sig snabbt är ju en och annan som vill använda nätet ett fredagskväll.Förbaskat. Inget nät hemma. Leverantören skriver att det är störningar i
-tadaaa... Sverige.
Förbaskat. Inget nät hemma. Leverantören skriver att det är störningar i
-tadaaa... Sverige.