Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen migrän men upptäckte att den andra seminariegruppen hade fått sig en extra föreläsning och fördjupning medans våran handledare läser innantill i boken och inte kan förklara mer än vad som redan står i boken. Jättekul med olika seminariehandledare...Irriterad på universitetet jag läser vid.
Plus migrän.
Eh nähä då lägger jag ner telefonen igen då, jag som precis tänkte göra det. Hoppas att du mår bättre snart!Rekommenderar inte att man ringer och skriker åt mig idag....
Ringde nyss röntgenavdelningen på sjukhuset inför nästa magnetröntgen den 10:e april, ville vara ute i god tid och se så jag kunde få stesolid, och det var en jäkla tur att jag var tidigt ute :P För tiden jag hade var såpass sen att de inte hade kunnat erbjuda det då (det kunde de väl skrivit i kallelsen!) så det blir den 13:e istället. Och hade jag inte varit ute i god tid hade jag kunnat gå vänta ett bra tag eftersom att det var så uppbokat.
När jag ändå hade feeling ringde jag neurologimottagningen för att höra om mina röntgenplåtar fanns där. När jag fick diagnosen hade de nämligen hört av sig till fel ställe för att begära ut dem, så den som satte diagnosen på mig har inte sett dem, utan utgick från röntgenläkarens kommentarer. Detta var i oktober. Men det kommer ju behöva jämföras med de gamla när det tas nya, så jag tänkte dubbelkolla om de verkligen hade dem inne nu, och så klart hade de inte det. Hade varit just snyggt om det hade uppdagats i samma veva som de skulle behövt granskas och dragit ut på tiden. Tycker inte riktigt att det är patientens roll att ringa och tjata om saker som det här.
Mitt tåg är sent men vad gör det för idag blev jag erbjuden ett jobb!