Jag har fått den där länken flera ggr. Fattar fortfarande inte. Det är för rörigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått den där länken flera ggr. Fattar fortfarande inte. Det är för rörigt.
Första och sista startnumret är bäst. Det han redan vet är mellanmjölk hamnar i mitten.Klart Björkman styr saker så att de artister han och resten av produktionen/SVT tror mest på och vill promota mest ska ha störst chans. Annars skulle ju allt lottas, inte styras av honom.
Att gå ut sist är tex en jättebonus. Många tittare (röstare) "kommer inte in" i det förrän efter ett par låtar och sista låten sitten kvar bäst när alla fått köra osv.
Jag tror aftonbladet med de där två schlagerbesatta människorna har större makt och inflytande i vilka artister som ska "promotas" än vad björkman har.Klart Björkman styr saker så att de artister han och resten av produktionen/SVT tror mest på och vill promota mest ska ha störst chans. Annars skulle ju allt lottas, inte styras av honom.
Att gå ut sist är tex en jättebonus. Många tittare (röstare) "kommer inte in" i det förrän efter ett par låtar och sista låten sitten kvar bäst när alla fått köra osv.
Alltså, ni får det verkligen att låta som att man är dum i huvudet om man inte gillar Loreen. Det känns lite otrevligt...
Kondition-Henrik Fjälltur, helt klart!Måste bara dela det bästa på hela kvällen :
Vilket parodi-bidrag var er favorit?
Det var tider det!Dock inser och respekterar jag att smaken är delad - och det ÄR ju ändå bara ännu en omoralisk schlagerfestival....
Fy fan vad de är vidriga.På Flashback jublas det över att Loreen åkte ut. Och folk uppmanades att rösta på Anton. För att "PK-horan" "ska väck" Sedan talar man om att svenskarna rest sig och "krossat PK-maffian". Hoppas att det inte är en stor del av förklaringen...
Vad ända in i ...På Flashback jublas det över att Loreen åkte ut. Och folk uppmanades att rösta på Anton. För att "PK-horan" "ska väck" Sedan talar man om att svenskarna rest sig och "krossat PK-maffian". Hoppas att det inte är en stor del av förklaringen...
Men Flashback är ju inget att ta på allvar. De sitter bakom skärmarna och är så tuffa. Obehagliga och äckliga uttalanden, ja, men löjliga människor.På Flashback jublas det över att Loreen åkte ut. Och folk uppmanades att rösta på Anton. För att "PK-horan" "ska väck" Sedan talar man om att svenskarna rest sig och "krossat PK-maffian". Hoppas att det inte är en stor del av förklaringen...
Det kan det mycket väl vara. Inte bara Flashback dock utan säkerligen fler sådana grupper. Nu när man kan rösta gratis är det ju enkelt att motrösta bara för att. Tydligen var den duellen sjukt jämn så de kan ha gjort rejäl skillnad.På Flashback jublas det över att Loreen åkte ut. Och folk uppmanades att rösta på Anton. För att "PK-horan" "ska väck" Sedan talar man om att svenskarna rest sig och "krossat PK-maffian". Hoppas att det inte är en stor del av förklaringen...
Benjamin Emballago - God förvaringMå ste bara dela det bästa på hela kvällen :
Vilket parodi-bidrag var er favorit?
Jag tror aftonbladet med de där två schlagerbesatta människorna har större makt och inflytande i vilka artister som ska "promotas" än vad björkman har.
Själv tycker jag det gamla systemet var bättre, med EN jevla tävling istället för det här mjölkandet.
Och jag tycker vi kan ha en panel som kan ta ut sveriges bidrag utan att köra Mello-tävling av det! Bara direkt skicka en låt, är det inte så England gör?
Jag tycker dock vi kan ha kvar Mello-tävlingen eller som en ren svensk musiktävling och att vinnaren vinner.... uhmm... nånting?
Italien lär vinna Eurovision, men Loreen hade säkert kunnat hamna i toppen (baserat på det jag läst på utländska ESC forum, ESC sidor, antal visningar på YouTube m.m.) Men det spelar ingen roll nu när hon inte ens tog sig till den svenska finalen.
De åsikter jag läst om "Statements" är att den är politisk, man inte hör vad Loreen sjunger, den är inte lik Euphoria, Loreen har redan vunnit en gång & förtjänar inte att vinna igen (nån annan borde få chansen), Loreen är respektlös mot Danuta Danielssons anhöriga som har med "handväskan" i numret, koreografin är för rörig, den är inte "trallvänlig" m.m.
Kan säkert vara en del sånt + mediernas skriverier som påverkade utgången i kvällens resultat oxå....