Ja, man ska vara påläst för att veta om vad. För det är svårt att höra vad hon sjunger. Mycket symbolik. Men jag tokgillade låten efter ett par lyssningar. Tyvärr är nog låten för "svår".Vilket budskap? Hon sjunger statements men inte om vad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, man ska vara påläst för att veta om vad. För det är svårt att höra vad hon sjunger. Mycket symbolik. Men jag tokgillade låten efter ett par lyssningar. Tyvärr är nog låten för "svår".Vilket budskap? Hon sjunger statements men inte om vad.
nej då! Det är absolut ok att inte gilla hennes bidrag -när det gäller musiksmak så är det ju högst personligt (liksom med allt annat) så det håller jag inte emot någon -alls!Alltså, ni får det verkligen att låta som att man är dum i huvudet om man inte gillar Loreen. Det känns lite otrevligt...
Men snälla förklara! Jag har läst texten, och hennes förklaring, men ser bara en massa flum?Ja, man ska vara påläst för att veta om vad. För det är svårt att höra vad hon sjunger. Mycket symbolik. Men jag tokgillade låten efter ett par lyssningar. Tyvärr är nog låten för "svår".
Det gjorde jag också samt att faktiskt våga/orka stå upp mot de som gör dito handlingarJag tolkar låten som - mellan raderna - antirasistisk. Men det kanske bara är jag.
Du är inte direkt den som gapat högst...nej då! Det är absolut ok att inte gilla hennes bidrag -när det gäller musiksmak så är det ju högst personligt (liksom med allt annat) så det håller jag inte emot någon -alls!
Jag gillar ju det jag gillar och reagerar utifrån det?
Loreen ÄR flum! Men jag säger inte det i negativ mening, hon har ju lite den stilen som image. Lite världssamvete sådär.Men snälla förklara! Jag har läst texten, och hennes förklaring, men ser bara en massa flum?
Whoa - tycke och smak vad det gäller musik är högst personligt Och det är helt ok!Du är inte direkt den som gapat högst...
Gillar man inte Loreen så förstår man inte henne och är korkad. Det är så jag tolkar mångas inlägg
Ja det håller jag med om, men jag får känslan av att bli nedvärderad av andra användare för att inte gilla låten.Whoa - tycke och smak vad det gäller musik är högst personligt Och det är helt ok!
Ja det vet jag, barfota och hela alltet, det köper jag utan problem. Men vad handlar låten om?Loreen ÄR flum! Men jag säger inte det i negativ mening, hon har ju lite den stilen som image. Lite världssamvete sådär.
jo jag tror det också- pga jantelagen, eller andra värderinger typMen sen har vi ju alla som röstade på Anton för att dom "hatar loreen". Var ju tom nån i tråden här som gjorde. Loreen har ju delat sverige i 2. Normalt sätt om man i te gillar någon så röstar man inte alls. Men jag tror att många ikväll röstade på Anton för att dom inte ville ha Loreen i final.
nej då det är ungefär som om jag inte gillar DVD och blir "bashad" för det- ok?Ja det håller jag med om, men jag får känslan av att bli nedvärderad av andra användare för att inte gilla låten.
Fast nej, det är inte ok. Man ska inte nedvärdera någon pga olika smak. Det är inte ok nånstans.nej då det är ungefär som om jag inte gillar DVD och blir "bashad" för det- ok?
Ja det vet jag, barfota och hela alltet, det köper jag utan problem. Men vad handlar låten om?
jamen det är ju det jag säger att det ÄR ok? att man tycker olika och gillar olika?Fast nej, det är inte ok. Man ska inte nedvärdera någon pga olika smak. Det är inte ok nånstans.
Nej. Men låten är för ointressant för att jag ska kunna koncentrera mig på flaggviftande.Men du ser symboliken i uppträdandet väl?.
Vad medierna skrivit är ju att Loreen är bäst?Italien lär vinna Eurovision, men Loreen hade säkert kunnat hamna i toppen (baserat på det jag läst på utländska ESC forum, ESC sidor, antal visningar på YouTube m.m.) Men det spelar ingen roll nu när hon inte ens tog sig till den svenska finalen.
De åsikter jag läst om "Statements" är att den är politisk, man inte hör vad Loreen sjunger, den är inte lik Euphoria, Loreen har redan vunnit en gång & förtjänar inte att vinna igen (nån annan borde få chansen), Loreen är respektlös mot Danuta Danielssons anhöriga som har med "handväskan" i numret, koreografin är för rörig m.m.
Kan säkert vara en del sånt + mediernas skriverier som påverkade utgången i kvällens resultat oxå....
Ok, men jag dömer ingen för vad de gillar eller inte gillar för musik. Jag hoppas inte du tycker att JAG har dömt dig för att du inte gillar den.Nej. Men låten är för ointressant för att jag ska kunna koncentrera mig på flaggviftande.