Tvåa på bollen Eller: great minds think alike
Läste ditt inlägg sekunderna efter att jag postat min och skrattade gott åt att jag inte är ensam om att se sådana saker.
Särbon ser aldrig sånt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvåa på bollen Eller: great minds think alike
Nej det tycker jag inte. Oerhört många låtar har en betydelse som bara är självklar för textskrivaren själv. Många låtar har "nonsens"-texter. Sen tolkas det hit och dit. Mitt favvoband Poets of the Fall har många låtar vars texter är väldigt konstiga när man läser dem men tillsammans med musiken ger de en känsla som är svår att slå.Att man ska behöva förklara en låttext säger väl lite sig självt...?
Läste ditt inlägg sekunderna efter att jag postat min och skrattade gott åt att jag inte är ensam om att se sådana saker.
Särbon ser aldrig sånt
Agree to disagree.Jättetrist resultat detta. Tre dåliga låtar och en okej till finalen. Lär väl bli Wiktoria som tar hem hela grejen och sveriges rykte som coolt musikland kommer försvagas rejält
Nej det tycker jag inte. Oerhört många låtar har en betydelse som bara är självklar för textskrivaren själv. Många låtar har "nonsens"-texter. Sen tolkas det hit och dit. Mitt favvoband Poets of the Fall har många låtar vars texter är väldigt konstiga när man läser dem men tillsammans med musiken ger de en känsla som är svår att slå.
Jaja, måste ju kännas stort för Anton att gå vidare till finalen, det hade han nog inte räknat med
Jag jobbar inte nästa kväll, men har precis lagt till Loreens låt och Dismissed i en spellista på Spotify.. (ska lyssna på Loreens låt och läsa texten samtidigt en gång är planen)Plötsligt känns det okej att jobba nästa lördag kväll, och köra Spotify på repeat med Dismissed och Loreen i protest.
Plötsligt känns det okej att jobba nästa lördag kväll, och köra Spotify på repeat med Dismissed och Loreen i protest.
Jag håller på Ace i finalen. Det är hennes tur och Wild child är sådär avslappnat kaxig och najsig
Ang. duell 4 så är det väl mest den yngre generationen som hjärtröstar & de begriper sig nog inte alls på Loreens bidrag. De äldre som telefonröstar kanske var så koncentrerade på att se framträdandet att de glömde av att ringa i tid, eller så gjorde de samma misstag som mig & ringde på det vänstra numret i bild (som vanligtvis brukar vara det billigare telefonnumret men nu stod för bidrag nr 1).
Eller så tyckte de flesta helt enkelt att Antons låt var bättre.
Jaja, måste ju kännas stort för Anton att gå vidare till finalen, det hade han nog inte räknat med
Plötsligt känns det okej att jobba nästa lördag kväll, och köra Spotify på repeat med Dismissed och Loreen i protest.
Nja. Har inte så många av den sk yngre generationen bland mina vänner på FB. Dom flesta är i min ålder eller äldre och vi är många som hjärteröstade.
Pst jag är 40.
Okej ja jag hjärtröstade också men har alltid tänkt att appen & hjärtrösterna mest används av de yngre som inte får ringa/sms:a för sina föräldrar för det blir så dyrt. Men det kanske är tvärtom eller 50/50.