MELODIFESTIVALEN 2017 - Andra Chansen

En av fyra är inga bra odds. Skickar vi själlös pop till Eurovision igen så skäms jag ihjäl. Nu finns det faktiskt bara två eller tre bidrag som ens är drägliga i finalen

Nej jag tycker med att mellon dog nu - och det är helt obegripligt faktiskt! Det är så jag funderar på om Vissa grupper har gått man ur huse för att rösta bort Loreen?
Och av alla flickfavoriter i andra chansen så var just Anton den bästa så jag tycker det var supersynd att Loreen hamnade i duell med just honom faktiskt .

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 018
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 815
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 537
Senast: voltis
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar