Bra med repetition. Nano, Mariette, Dismissed och Loreen samt Fjällgen på ett hörn är mina favoriter. Är det inte sjukt bra låtar i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men så är det såklart- alla har olika vad man känner för - och det är ju det som är charmigt!Och mig berör det ingenting. Det är en bra röst, men det är som opera, hör/förstår jag inte vad som sjungs så är det inget som berör.
Jag önskar att jag kunde vara mer sådan, jag kan inte gilla en låt om jag inte gillar texten och det är vanligtvis fastnar texten till en låt efter första gången jag hör den.Man behöver bara lyssna på hur hon sjunger tycker jag -det är rakt igenom känsla och fantastiskt röst!! jag som här dåligt har aldrig haft issues med att jag inte hör vad hon sjunger. det gör jag inte med någon - typ utan det är känslan som berör mig mest - har alltid gjort
Jag är som du! Inte ens efter att ha googlat texten till Statements så ger den något. Det är ju bara en massa nonsensJag önskar att jag kunde vara mer sådan, jag kan inte gilla en låt om jag inte gillar texten och det är vanligtvis fastnar texten till en låt efter första gången jag hör den.
Ja! Jag älskade framförallt marionettenÄlskar den här parodikillen!
Måste googla sedan.Jag är som du! Inte ens efter att ha googlat texten till Statements så ger den något. Det är ju bara en massa nonsens
och jag har alltid önskat att jag hör vad som sjungs- ffa på andra språk än svenska - kommer ihåg när jag älskade mamma mia(abba) som liten Mamma Mia here we go again- my my masta how I mist ya - osv. Men jag gillade musiken ändåJag önskar att jag kunde vara mer sådan, jag kan inte gilla en låt om jag inte gillar texten och det är vanligtvis fastnar texten till en låt efter första gången jag hör den.
Gillat bröderna Norberg länge och det var precis lika bra som vanligt
De har parodier på andra chansen-låtarna på sin YT-kanal också btw.
My heart is refusing me?? Älskade den låten också!! den är skitbra fortfarande !
Text tv 199och jag har alltid önskat att jag hör vad som sjungs- ffa på andra språk än svenska - kommer ihåg när jag älskade mamma mia(abba) som liten Mamma Mia here we go again- my my masta how I mist ya - osv. Men jag gillade musiken ändå
Inte för henne: Här förklarar hon meningen med texten.Jag är som du! Inte ens efter att ha googlat texten till Statements så ger den något. Det är ju bara en massa nonsens