MELODIFESTIVALEN 2017 - Andra Chansen

Bra med repetition. Nano, Mariette, Dismissed och Loreen samt Fjällgen på ett hörn är mina favoriter. Är det inte sjukt bra låtar i år?

Och mig berör det ingenting. Det är en bra röst, men det är som opera, hör/förstår jag inte vad som sjungs så är det inget som berör.
Ja men så är det såklart- alla har olika vad man känner för - och det är ju det som är charmigt! :)
Jag blir fö berörd av opera också ;)

Man behöver bara lyssna på hur hon sjunger tycker jag -det är rakt igenom känsla och fantastiskt röst!! jag som här dåligt har aldrig haft issues med att jag inte hör vad hon sjunger. det gör jag inte med någon - typ utan det är känslan som berör mig mest - har alltid gjort
Jag önskar att jag kunde vara mer sådan, jag kan inte gilla en låt om jag inte gillar texten och det är vanligtvis fastnar texten till en låt efter första gången jag hör den.

Jag önskar att jag kunde vara mer sådan, jag kan inte gilla en låt om jag inte gillar texten och det är vanligtvis fastnar texten till en låt efter första gången jag hör den.
och jag har alltid önskat att jag hör vad som sjungs- ffa på andra språk än svenska - kommer ihåg när jag älskade mamma mia(abba) som liten Mamma Mia here we go again- my my masta how I mist ya - osv. Men jag gillade musiken ändå :D

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 018
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 815
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 537
Senast: voltis
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar