MELODIFESTIVALEN 2017 - Andra Chansen

Anton är ju defintivt bland de 4 bästa ikväll - men mot Loreen så står han sig ju slätt- däremot så är han min 4:a ikväll efter Loreen och Dismissed och någon av Lisa/Axel och jag tycker det är illa om DVD eller FO&O kan ta en plats på hans bekostnad tex!

Alltså, nu tittade jag noga på Loreens framträdande istället för att "bara" lyssna och det ÄR ju verkligen bra allting egentligen. Hade hon artikulerat bättre hade jag röstat på henne.

Alltså, nu tittade jag noga på Loreens framträdande istället för att "bara" lyssna och det ÄR ju verkligen bra allting egentligen. Hade hon artikulerat bättre hade jag röstat på henne.
Man behöver bara lyssna på hur hon sjunger tycker jag -det är rakt igenom känsla och fantastiskt röst!! jag som hör dåligt har aldrig haft issues med att jag inte hör vad hon sjunger. det gör jag inte med någon - typ utan det är känslan som berör mig mest - har alltid gjort

Fan! jag råkade rösta fel :banghead: skulle rösta på Loreen & glömde av mig att det är dueller, i deltävlingarna så står ju det billigare numret åt vänster & det som skänker till radiohjälpen åt höger. Jag ringde på det vänstra, alltså Antons... (hann dock hjärtrösta på Loreen)

Man behöver bara lyssna på hur hon sjunger tycker jag -det är rakt igenom känsla och fantastiskt röst!! jag som här dåligt har aldrig haft issues med att jag inte hör vad hon sjunger. det gör jag inte med någon - typ utan det är känslan som berör mig mest - har alltid gjort
Och mig berör det ingenting. Det är en bra röst, men det är som opera, hör/förstår jag inte vad som sjungs så är det inget som berör.

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 018
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 815
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 537
Senast: voltis
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar