Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va fan, öronen trillar ju av när man hör dem. Sjunger ju inte rentJag tycker att vi kan skrota den här duellen med Lisa och Alex och istället låta båda i första duellen gå vidare.
Och fan vad bra Daniel är
För att han ska framstå som en snygg, cool man som alla vill ta på... då måste det ju vara några kvinnliga dansare som tar på honomVarför måste dansarna ta på honom sådär?
Det är så äckligtFör att han ska framstå som en snygg, cool man som alla vill ta på... då måste det ju vara några kvinnliga dansare som tar på honom
Här är en till som inte fattar grejen med byxornaVarför har alla för korta byxor? Har skräddaren fel på måttbandet?
Usch säger jag!För att han ska framstå som en snygg, cool man som alla vill ta på... då måste det ju vara några kvinnliga dansare som tar på honom
Tja det finns värre att bli jämförd med tycker jag Och han HAR ju varit med och skrivit bidraget- inte konstigt om det märks.Dismissed känns som en Ola Salo-kopia tycker jag.
Det är ju ett snyggare The Ark med en låt skriven av Salo och KvintDismissed känns som en Ola Salo-kopia tycker jag.
Nåja, en del pojkar har väldigt korta kjolar i stället.Här är en till som inte fattar grejen med byxorna