MELODIFESTIVALEN 2017 - Andra Chansen

Det är falskt.. tittar på SVT HD på tvn.

Han med krulligt hår i Fo&O verkar ha inte allt för samarbetsvillig röst idag, tyckte det lät bra förra gången men nu var det ju... inte allt för bra.

Tillägg: morsan gillar dem och säger att de är lite för bra för att vara ett tävlingsbidrag, men hon gillar inte att titta på dem :p
Nej det lät hemskt ikväll och såhär dåligt minns jag inte att de framförde den förra gången. Nu var låten helt olidlig.
Ursäkta men din mor är konstig :p

Hahaha, jag älskar roadtripen :D Helt underbart knäppt ju! Jag börjar asgarva varje gång de sitter i bilen och filmas framifrån, när de sitter och gungar och ser knäppa ut. Jag tror tyvärr inte att de går vidare, tror att det andra bidraget går vidare.

Alltså. Det känns som att jag hört Axels låt en miljard gånger och redan hunnit tröttna på den. Jag har bara hört den en gång tidigare, förra gången han var på scen i Melodifestivalen. Det är inget bra betyg från mig. Så galet mycket dannykopia att jag somnar. Gillar hans skjorta.

Efter genrepet igår så känner jag mig iallafall ganska säker på att Loreen går vidare.

Vad gör du i produktionen? Bara nyfiken. :)

Jag tycker att andra chansen är ett lite tråkigt moment. Inget nytt liksom, och inte förtjust i duellerna... men ser nog det mesta av avsnittet ändå. Hejar inte på någon. :o Jao, Foo-killarna, hur de nu stavar numera, den låten gillar jag otippat nog.

"Jag tror att hon fått ont i magen" sa morsan precis om Lisa Ajax :p "Det låter ju bara Aj Aj Aj! Och däremellan ser hon lidande ut."

Jag själv somnar mest, eller ja, jag skrattar mest åt morsans kommentarer.

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 018
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 815
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 537
Senast: voltis
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar