MELODIFESTIVALEN 2017 - Andra Chansen

Jag tycker att vi kan skrota den här duellen med Lisa och Alex och istället låta båda i första duellen gå vidare.

Och fan vad bra Daniel är :D :D

Förresten så erbjöds den här låten till Molly redan till förra årets mello men hon tackade nej pga svordomarna.
Och apropå svordomar har Robin Bengtsson bytt ut fucking till freaking i sin låt! :up:
Vad bra. Jag börjar känna mig som en gammal gnällig tant, men allt detta f*** och f****** känns inte så kul. Ännu mindre kul när man sedan hör 4-5-åringar använda det.... :mad:

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 018
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 815
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 537
Senast: voltis
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar