MELODIFESTIVALEN 2017 - Andra Chansen

Jag läste precis att Danutas son funderar på att stämma Loreen på grund av väskscenen i framträdandet.
Allvarligt det är 32 år sedan det hände!

Frågan är om det ens skulle hålla i rätten över huvud taget? Han lyckades väl stoppa att det restes en staty till hennes minne om jag minns rätt :o

Var tvungen att räkna ihop hur det blir om buke får bestämma :p (ja, jag har tråkigt), då blir det Fo&O, Axel, Dismissed och Loreen som vinner duellerna.

Var tvungen att räkna ihop hur det blir om buke får bestämma :p (ja, jag har tråkigt), då blir det Fo&O, Axel, Dismissed och Loreen som vinner duellerna.
Precis som jag vill ha det! Får de som röstat på SVT-sajten bestämma blir det dock Ajax och Boris istället. Ser inte bra ut för mina favvisar Dismissed. :arghh:

Frågan är om det ens skulle hålla i rätten över huvud taget? Han lyckades väl stoppa att det restes en staty till hennes minne om jag minns rätt :o

Det finns en staty som är inspirerad av henne. Den ägs av en hotellägare i Varberg och stod ett tag på borggården på Varbergs fästning. Om jag inte minns helt fel så står den numera i ägarens trädgård när kommunen tackade nej till den.

En stor internationell eurovision song contest-sida startade en omröstning för andra chansens dueller & så här blev resultatet som presenterades i dag. De vill ha vidare:

Felix, Oscar & Omar/ FO&O 51%
Lisa Ajax 63%
Boris René 55%
Loreen 80%

Jag bryr mig egentligen inte så mycket men tar sig inte Loreen vidare kommer jag se ut så här: :eek::mad::arghh:

Till andra chansen kommer jag mest troligt äta middag, blir vegetarisk tacos :d

Sitter i soffan med en dotter som har ont i halsen och har gått i strejk. Hon vill varken ha snacks eller se på mellon :cautious: Vi får se om det ändras om en stund!

Loreen har en galet bra röst men hennes låt sätter sig inte hos mig riktigt...:o. Hoppas mest på Dissmissed! :). Här blir det soffhäng med sambon; dricka varsitt glas cider, dippa sourcreamchips och grönsaksstavar :D

Är det ovanligt falskt eller är det bara för att jag ser via paddan idag? :cautious:
Det är falskt.. tittar på SVT HD på tvn.

Han med krulligt hår i Fo&O verkar ha inte allt för samarbetsvillig röst idag, tyckte det lät bra förra gången men nu var det ju... inte allt för bra.

Tillägg: morsan gillar dem och säger att de är lite för bra för att vara ett tävlingsbidrag, men hon gillar inte att titta på dem :p

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 018
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 815
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 537
Senast: voltis
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar