Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste precis att Danutas son funderar på att stämma Loreen på grund av väskscenen i framträdandet.
Allvarligt det är 32 år sedan det hände!
Men är det fyra som går vidare? Inte två?Var tvungen att räkna ihop hur det blir om buke får bestämma (ja, jag har tråkigt), då blir det Fo&O, Axel, Dismissed och Loreen som vinner duellerna.
Japp den som vinner duellen går till final.Men är det fyra som går vidare? Inte två?
Fyra då? Sweet. Då kanske Loreen kommer vidare trots allt. För hon måste väl slå den där Eric Saade/Oscar Zia/Anton Ewald-wannabeen.Japp den som vinner duellen går till final.
Förhoppningsvis gör hon det!Fyra då? Sweet. Då kanske Loreen kommer vidare trots allt. För hon måste väl slå den där Eric Saade/Oscar Zia/Anton Ewald-wannabeen.
Precis som jag vill ha det! Får de som röstat på SVT-sajten bestämma blir det dock Ajax och Boris istället. Ser inte bra ut för mina favvisar Dismissed.Var tvungen att räkna ihop hur det blir om buke får bestämma (ja, jag har tråkigt), då blir det Fo&O, Axel, Dismissed och Loreen som vinner duellerna.
Frågan är om det ens skulle hålla i rätten över huvud taget? Han lyckades väl stoppa att det restes en staty till hennes minne om jag minns rätt
Det är falskt.. tittar på SVT HD på tvn.Är det ovanligt falskt eller är det bara för att jag ser via paddan idag?