Då hade man ju inte behövt rösta fyra gångerJa det är lite synd vilka som hamnat i duell med varandra , det bästa vore väl nästan om alla 8 bidragen körde som i en vanlig deltävling och de fyra med mest röster totalt gick vidare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då hade man ju inte behövt rösta fyra gångerJa det är lite synd vilka som hamnat i duell med varandra , det bästa vore väl nästan om alla 8 bidragen körde som i en vanlig deltävling och de fyra med mest röster totalt gick vidare?
Alltså, nu tittade jag noga på Loreens framträdande istället för att "bara" lyssna och det ÄR ju verkligen bra allting egentligen. Hade hon artikulerat bättre hade jag röstat på henne.
Man behöver bara lyssna på hur hon sjunger tycker jag -det är rakt igenom känsla och fantastiskt röst!! jag som hör dåligt har aldrig haft issues med att jag inte hör vad hon sjunger. det gör jag inte med någon - typ utan det är känslan som berör mig mest - har alltid gjortAlltså, nu tittade jag noga på Loreens framträdande istället för att "bara" lyssna och det ÄR ju verkligen bra allting egentligen. Hade hon artikulerat bättre hade jag röstat på henne.
My heart is refusing me?? Älskade den låten också!! den är skitbra fortfarande !Var tvungen att rösta två gånger på Loreen också. Älskade henne redan med den röda golvmoppen då jag har för mig gela buke dissade henne![]()
Och mig berör det ingenting. Det är en bra röst, men det är som opera, hör/förstår jag inte vad som sjungs så är det inget som berör.Man behöver bara lyssna på hur hon sjunger tycker jag -det är rakt igenom känsla och fantastiskt röst!! jag som här dåligt har aldrig haft issues med att jag inte hör vad hon sjunger. det gör jag inte med någon - typ utan det är känslan som berör mig mest - har alltid gjort