Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Någon som är duktig på det här. Söker ett diagram där en stapel måste vara fast och att man sen fyller i siffror som rör sig mot detta...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Är det jag som måste inse att jag är totalt inkompetent inom hemmabygg eller är det faktiskt ganska svårt att borra ett antal hål i... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 013
Tjatter Jag har försökt lyssna och förstå, men icke! Vad sjunger de i Mix Megapols frågebonanza? Hjälp mig! :bow:
Svar
0
· Visningar
351
Senast: tott
·
Skola & Jobb Nu har jag börjat plugga fysik och kanske kan jag få lika bra hjälp här med den som jag fick med matten? :) "2,05 min efter start...
Svar
2
· Visningar
473
Senast: Emiro
·
Kropp & Själ För att inte kapa aspergertråden... Jag är lite intresserad av det här med ögonkontakt, som ibland beskrivs som något närmast omistligt... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 522
Senast: Efwa
·
Äldre https://richarddawkins.net/2017/03/see-the-best-fossil-octopus-ever-found/ @mandalaki tänkte på dig!
Svar
5
· Visningar
657
Senast: mandalaki
·
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Jeps
·
Svar
0
· Visningar
358
Senast: Jeps
·
Hemmet En äldre bekant till mig har fått en vattenskada i sin bostadsrätt. Försäkringsbolaget anser att skicket i lägenheten är för dåligt för... 2
Svar
20
· Visningar
1 975
Senast: Ramona
·
A
Äldre Jag är ju med i flera forum förutom buke och i ett forum finns det uteslutande tekniknördar med tonvikt på elektronik-konstruktion med...
Svar
18
· Visningar
903
Senast: avslutat medlemskap
·
Tjatter Måste väl finnas fler bukefalister som ska följa? Hoppas på det och slänger in programmet. Torsdag 23/2: Sprint F Lördag 25/2... 22 23 24
Svar
460
· Visningar
11 779
Senast: Niyama
·
Äldre Läste dagens GP och fann en intressant ledare. Ligger mycket i det. Han talar om solidaritetens dilemma. "Tiggarna är för närvarande...
Svar
5
· Visningar
440
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb ... Vad tjänar ni? Erfarenhet? Utbildning? Har jobbat i vården i 6år och är van vid "dåliga" löner. Har nu tagit tjänstledigt för att... 2
Svar
26
· Visningar
3 381
Senast: Ryttla
·
Äldre Har precis bokat en lägenhet i Palm el Mar på Teneriffa. Jag får avboka ända till december i år, men priset var så bra så jag kunde inte...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: tott
·
Kropp & Själ Kära Bukeoraklet: Imorse vaknade jag och hörde typ ingenting på vänster öra. Fortfarande nu, efter typ 3 h, har hörseln inte kommit... 2
Svar
29
· Visningar
4 852
Senast: ekra
·
Tjatter Eftersom det finns en tråd d'r vi skriver vad vi stör oss på eller saker som vi inte förstår oss på tänkte jag att det kan vara bra med...
Svar
3
· Visningar
409
Senast: Butros
·
Äldre Så hette min favoritbok hos mormor när jag var liten. Som jag älskade den där boken. Min mormor gick bort för två veckor sen och under...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Energi
·
Äldre Dagboken är den sannaste och bästa vännen som man kan ha. En sann vän som vare sig skvallrar, sviker eller sprider elaka rykten. Så...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Skorpion76
·
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men.. Jag blev sjukskriven då jag halvt bröt ihop på jobbet för en och en halv vecka sedan. Eller det kanske är... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
6 583
Senast: Viva
·
Äldre Jag behöver 5 "lätta" ord som börjar på bokstaven N! Och jag har total hjärnsläpp! Orden vi redan har är: Nöt Nål Näsa Nos Natt Nät...
Svar
9
· Visningar
523
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka