Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag har varit kjolfantast i flera år men är nu inne på en mer androgyn stil. Behöver dock tips på klassiska snygga typ kostymbyxor i...
Svar
10
· Visningar
1 435
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Sådana här (under)kläder som är designade för att hålla in/ trycka ihop, jag förstår ju att de sitter åt, men är de "hårda"? Jag har...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: Tonto
·
Samhälle Jag vet att många här inte direkt bor i stora städer utan lite mer på landet. Själv bor jag så långt ut att det här med TV, telefon och...
2
Svar
26
· Visningar
2 447
Senast: athena
·
Relationer Jag och sambon planerar att gifta oss borgligt. Vi ska inte ha någon avancerad ceremoni utan kommer göra det i kommunhuset ganska snart...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: MJLee
·
Samhälle Finns det några erfarna cykellåsuppbrytare här på forumet? Jag behöver stjäla min egen cykel som sitter fastlåst på gården med ett lås...
Svar
9
· Visningar
1 121
Samhälle "Flera raketer har träffat de militära baserna Ain al-Asad och Erbil i Irak. Enligt Pentagon har minst ett dussin raketer avfyrats...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: vallhund
·
Samhälle :confused: Kära Gunnar! Varför har du dragit in på gubbar om man vill visa vad man tycker om vad nån skrivit? Alltså, man kan ju inte...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Enya
·
Kultur Det finns ju trådar där man kan tipsa om filmer och serier, jag tycker det behövs en för dåliga sådana också. Självklart är smaken olika...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 640
Senast: Enya
·
Mat Tänkte försöka låta bli chips och dipp och istället dippa grönsaker. Men det står stilla, vad brukar ni dippa? I helgen blev det...
Svar
16
· Visningar
1 839
Senast: Renfis
·
Kropp & Själ Ofärgat, livlöst, torrt, slitet och trist hår som varit utan någon form av inpackning alldeles för länge. Det ska helst inte vara en...
Svar
0
· Visningar
273
Kropp & Själ Vad gör ni som inte rider på fritiden? Har alltid haft egen häst men det är inte lika roligt längre och jag funderar på att sälja. Men...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 125
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb I år får vi ingen kontrolluppgift. Vad menas med det rent praktiskt och vad innebär det för extra för mig som anställd vid...
2
Svar
21
· Visningar
1 523
Senast: MissFideli
·
Fritid En nära anhörig ska gifta sig på traditionellt vis i sommar och jag har fått frågan om jag vill vara toastmadame. Jag tackade glatt ja...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: hoppsann
·
Tjatter ÄNTLIGEN! Nu är den här! På allmän begäran. 🎄 Jag kan inte hålla mig längre! Jag har räknat ut att det är 85 dagar kvar till första...
85 86 87
Svar
1 723
· Visningar
107 787
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Jag håller på att koka julskinka :up: Sedan blir det en sväng till återvinningen också. Min gård är snorhal så jag måste hämta grus...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
93 675
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till döden? Vad sker efter livet? Vad lämnar ni efter er?
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 585
Senast: fryckan
·
Trädgård & Växter Nu har jag upptäckt hur kul det kan vara att odla! Jag kan givetvis inte vänta tills det blir vår, utan det ska ske NU! :D Jag odlar...
2
Svar
27
· Visningar
2 885
Senast: SiZo
·
Fordon Jag har insett att jag behöver nya vinterdäck. Och har lite dumma frågor. Köper man helt nya däck, alltså med fälg, eller slår man om...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 953
Hemmet Vi behöver göra något åt golvet i vår lägenhet. Det är ett jättefint golv i massiv ek som lades 2014, och det är samma golv genomgående...
Svar
14
· Visningar
2 837
Senast: Jenka
·
  • Låst
Relationer Någon som har läst texten i GP om män som blir bortvalda på Tinder? Jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Stackars dem liksom... Men...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
28 138
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp