Var inte ledsen, det gjorde jag (till mig) och tanken var nog god men köpet känns aningen fel, en snöslungaJag glömde tom köpa julklapp till mig själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inte ledsen, det gjorde jag (till mig) och tanken var nog god men köpet känns aningen fel, en snöslungaJag glömde tom köpa julklapp till mig själv.
Var inte ledsen, det gjorde jag (till mig) och tanken var nog god men köpet känns aningen fel, en snöslunga
Eller köpa en kanotDu får flytta till Porjus...
Meh! Julen började ju nyss !!Är färdig med jul nu o vill ha mars, äter pomes,bea o köttbit
Jag tjuvstartade och så är jag inget fan av julmatenMeh! Julen började ju nyss !!
Har ni julsakerna kvar uppe? Hur länge till isf?
Det har jag .
Jag har inte tänkt på det tidigare riktigt, men jag tror faktiskt jag tycker det är ännu mysigare efter jul.
Före jul är det så mycket annat mys med mat och bak osv, men efter jul blir det lite mysig, kravlös (inga förväntningar/stress för julafton) mjukstart på året om man har det kvar uppe... jag tänker ha det kvar till Tjungondag Knut .
Julgranen fick vi ta ner den blev väldigt trött! Men resten är kvar
Jag kan bli mycket trött på alla diskussioner - speciellt in en fbgrupp om inredning - huruvida man "ska" ha julsaker kvar ännu eller inte..... MAN. GÖR. SOM. MAN. VILL!! Nyss var den någon som hävdade att man absolut inte fick vara av åsikten att man vill plocka bort julen precis efter juldagarna/nyår, för då vara man stressad.....
Vissa år är jag snabb, vissa år får sakerna vara kvar längre. Vissa år kommer de fram tidigare, vissa år väntar jag längre med att plocka fram. Det finns väl ändå inget rätt eller fel???? (Eller, jo, jag måste erkänna att jag tycker att det ser LITE mysko ut med kvarglömda adventsljusstakar vid midsommar...... )
I år är allting kvar ännu. Granen tog vi in till första advent, och den är fortfarande riktigt fin. Den har till och med börjat slå nya ljusgröna skott i toppen......
Vi högg den precis innan den kom in. Tror att det är därför den mår så bra fortfarande !Aah men eller hur! Jag håller med, man gör precis som man vill!
Åh, vilken snäll gran du har! Jag tog in min den 21a .