Mineur
Moderator
Ja verkligen! 1909 står det på husetVilka vackra fönster! Vet du årtal på huset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen! 1909 står det på husetVilka vackra fönster! Vet du årtal på huset?
Ifall att du vill minska på köttet kan jag tipsa om Anammas formbara färs, supersmidig att göra köttbullar av . Och igår provade jag en rätt ny prinskorv från Pease of heaven, de var goda . Finns även flera sorters kikärtsbaserade pastejer har jag sett , provat en sort, helt ok.
Visa bifogad fil 42292
Pyntad och klar i fredags! Det blir alltid lite olika från år till år.
Nu blev det mer gammaldags med halmpynt, gamla träfigurer från Tyskland, bjällror och äpplen istället för kulor
Får testa det under året till nästa jul! Äter själv oftast vegetariska/veganska alternativt men väldigt sällan färs (och gör aldrig köttbullar), pastej eller lökkorv resten av året så noll koll på de produkterna. Och då blir det direkt "som en alltid gjort" Älskar ju Anammas falafel tex
Har också gjort vegobullar idag på formbar färsNu ska vi rulla vegobullar! Görs på anammas formbara färs
Har också gjort vegobullar idag på formbar färs
Följde inget direkt. Höfta lite bara från flera olika. Har inte smakat än men de smakar säker bra.Vad kul! Provsmakade en och dom blev så sjukt goda vilket recept gjorde du efter?
Vi körde på jävligt gotts-recept men hade i vitlök också. Samt stekte i väldigt mycket fett!
Följde inget direkt. Höfta lite bara från flera olika. Har inte smakat än men de smakar säker bra.
Alla klappar handlade och inslagna, 2 dagar före julafton! Tror det är personligt rekord
Mvh inte så bra på framförhållning...