Kul att man fick en lite tidig julklapp idag! Antar att fler än jag fått lön idag?
Jag fick lön i fredags
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att man fick en lite tidig julklapp idag! Antar att fler än jag fått lön idag?
Dricker juice, äter pepparkakor med stiltonost och gör risgrynsgröt. Lyssnar på jullåtar för att komma in i riktig julstämning. Har bakat en kavring tidigare idag för att jag inte är jätteförtjust i vörtbröd Har kommit in i en riktigt skön mysig julstämning!!
Haha, jag hann tänka "Juice och stilton? Smakar inte det sur uppstötning?" Men hann inte längre innan jag såg din rättelse. Phu!Idiotiska rättstavning ska inte stå juice utan julte.
Haha, jag hann tänka "Juice och stilton? Smakar inte det sur uppstötning?" Men hann inte längre innan jag såg din rättelse. Phu!
Jag hann inte med julen i år. Delvis pga massor på jobbet, men ffa pga dålig häst (som avlivades) och sjuk anhörig.
Lyckades med nöd och näppe få ihop så jag kan äta julmat, men det är varken städat eller pyntat hemma och jag har noll julstämning. Försöker vara snäll mot mig själv och tänka ”good enough”, men det är fan svårt när jag normalt älskar julen.
Så nästa år tänkte jag försöka ha nån slags checklista, så dagarna inte rusar iväg. Nån som har ett tips? Alltså inte bara ”10 december; gör köttbullar och frys in” utan även ”16 december; se Love Actually”
God Jul till alla.
Jag glömde tom köpa julklapp till mig själv.
Det gjorde jag idag Jag hittade en jättefin ljushållare på lokala blomsteraffären så det fick bli den.