Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju efterlyst gott vörtbröd, men inte hittat nåt... och de flesta förpackningar är alldeles på tok för stora för mig att köpa... men idag hade min Willys små söta 35 grams kuvertbröd från Dafgård till stycke-pris, så jag provade . Smakade ett nu nyss och det var gott . Påminner om dem på Ikeas julbord tycker jag, dem gillade jag, då de va kul o hitta dessa .
Äter man vörtbröd som vilket bröd som helst eller är det något speciellt pålägg till?
Gillar du rågkusar från Fazer så kom de i år men en vörtvariant som är jättegod!
Äter man vörtbröd som vilket bröd som helst eller är det något speciellt pålägg till?
Tack, ja tror vi pratat om det innan... tror jag kikat på den förpackningen, men tyckt den varit så stor...(kan ta fel dock, ska kika igen) jag är ju själv och det går inte åt så mkt. Och särskilt om jag inte vet om jag kommer gilla produkten eller inte... men ska se om jag kan köpa ilag med nån . Annars kör jag på de här kuvertbröden till styckepris jag hittade, perfekt för små hushåll!
Du gillar inte att frysa bröd eller? Jag fryser alltid in i 4-pack (pga det passar min åtgång och jag har inget behov av dagsfärsk bröd varje dag)! Skulle aldrig kunna äta en hel förpackning själv innan den börjat mögla
Jodå, absolut! Jag bakar ofta bröd själv och då fryser jag alltid in (ibland tycker jag t om det blir godare efter det varit fryst?^^).
Men wow!Om det är någon som oroar sig för att de kanske har lite för mycket pynt i trädgården kan jag lugna er med att mina föräldrars grannar alltid kommer att vara värre
Visa bifogad fil 42240
Det dyker upp något nytt varje år - i år är den mindre tomten + snögubben som står bredvid nya!
Vilka vackra fönster! Vet du årtal på huset?Om det är någon som oroar sig för att de kanske har lite för mycket pynt i trädgården kan jag lugna er med att mina föräldrars grannar alltid kommer att vara värre
Visa bifogad fil 42240
Det dyker upp något nytt varje år - i år är den mindre tomten + snögubben som står bredvid nya!
Tack för påminnelsen! Måste börja baka bröd igen när vörtbrödet slutar säljas
Ska handla köttfärs på väg hem från stallet nu och göra julköttbullar ikväll tänkte jag. Ska också ha med mitt lilla Icas hemgjorda lökkorv och pastej till julborden. Äter aldrig så mycket kött som på julen! Shit alltså.