Varför inte? Beror inte det på spektrat de ger?Det är mest LED och det är inte optimalt för växter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte? Beror inte det på spektrat de ger?Det är mest LED och det är inte optimalt för växter.
Jag har tomater, paprika, basilika av olika sorter och sallad av olika sorter.Puttar upp denna tråd. Har någon goda grönsaker inne nu? Jag groddar inne och skördar rester av sallad i en blomlåda i mitt uterum. Ärtskott har jag haft nyligen men det blir så liten mängd. Jag vill ha mer!
Våren dröjer och jag vill så något som kan skördas inne innan säsongen är igång. Har någon erfarenhet av liten odlingslåda med belysning för inomhusbruk?
Ja, de gror helst svalt under 18 grader.Jag ska så lite sallad men den får väl bo ute först eftersom den vill ha svalt för att gro
Jag har tomater, paprika, basilika av olika sorter och sallad av olika sorter.
Jag uppgraderade mig till en hpslampa. Kostade allt som allt 2000 kr ungefär, men lätt värt det.
Försöker få igång mina sammetsbananer, men fröna är bra envisa!
Det är 8 plus ute så jag satte två krukor i växthusetJa, de gror helst svalt under 18 grader.
Ja gud ja! Definitivt!Kul! Får du någon skörd att tala om av paprika och tomat? Vilka sorter har du?