Vad gör vi? Del CXI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
HÀstarna fixade sÄ nu blir det mysklÀder pÄ och spel med familjen innan vi tar kvÀllen. Jag börjar jobba i morgon men barnen Àr lediga nÄgra dagar till. Ska iallafall bli gött med lite rutiner igen, ingen ordning alls hÀr med barn som inte somnar innan kl 23 osv :rofl:
 
Nu Ă€r det hela tvĂ„ veckor till jag ska till Operan igen insĂ„g jag! 😅 Mvh det sk kulturella nyĂ„rslöftet gĂ„r bra 😆

Mycket bra nyÄrslöfte. :up: Jag har inlett kulturÄret starkt med att hinna med en uppsÀttning av Macbeth pÄ Helsingborgs stadsteater, hÀrnÀst stÄr det pÄ tur att göra av med en utmÀrkt julklapp i form av presentkort pÄ Malmö opera. Men Àr sugen pÄ En handelsresandes död pÄ Malmö stadsteater ocksÄ.
 
Mycket bra nyÄrslöfte. :up: Jag har inlett kulturÄret starkt med att hinna med en uppsÀttning av Macbeth pÄ Helsingborgs stadsteater, hÀrnÀst stÄr det pÄ tur att göra av med en utmÀrkt julklapp i form av presentkort pÄ Malmö opera. Men Àr sugen pÄ En handelsresandes död pÄ Malmö stadsteater ocksÄ.

HĂ€rligt!!! đŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒ
 
Slösurfar och dĂ„ kommer den hĂ€r upp. 😂

F28DB31B-F11B-4E6E-9FA8-58EFC109A4B9.png
 
Det Àr nog dags att försöka lÀgga sig snart...... Ska ju upp vid 5-tiden imorgon...... :nailbiting:

Var lite smÄtt orolig för att hÀstarna nobbade vÀrmebaljan, men kunde lÀttad konstatera nu ikvÀll att de hade druckit en hel del :up: ! Det hjÀlpte förmodligen att jag plockade bort deras gamla tunna som de kanske gick till först av gammal vana?
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Juridik & Ekonomi Jag vill nÀsta Är försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dÄlig pÄ att hÄlla koll pÄ min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 667
Övr. Djur Jag har en liten gĂ„rd med gamla Ă„krar med öar av sten hĂ€r och dĂ€r. Har upptĂ€ckt att den största ön Ă€r full av skrĂ€p: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
HÀstvÄrd Jag Àr lite fundersam gÀllande en av vÄra hÀstar, ett 18-Ärigt islandssto. Hon har under en ganska lÄng period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 573
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursĂ€kt för en lĂ„Ă„ng text. Jag Ă€r förtvivlad över situationen med min 7 mĂ„nader gamla valp, jag kĂ€nner mig sĂ„ jĂ€vla...
2
Svar
30
· Visningar
3 045

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp