Vad gör vi? Del CXI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
HÀstarna fixade sÄ nu blir det mysklÀder pÄ och spel med familjen innan vi tar kvÀllen. Jag börjar jobba i morgon men barnen Àr lediga nÄgra dagar till. Ska iallafall bli gött med lite rutiner igen, ingen ordning alls hÀr med barn som inte somnar innan kl 23 osv :rofl:

Nu Ă€r det hela tvĂ„ veckor till jag ska till Operan igen insĂ„g jag! 😅 Mvh det sk kulturella nyĂ„rslöftet gĂ„r bra 😆

Mycket bra nyÄrslöfte. :up: Jag har inlett kulturÄret starkt med att hinna med en uppsÀttning av Macbeth pÄ Helsingborgs stadsteater, hÀrnÀst stÄr det pÄ tur att göra av med en utmÀrkt julklapp i form av presentkort pÄ Malmö opera. Men Àr sugen pÄ En handelsresandes död pÄ Malmö stadsteater ocksÄ.

Mycket bra nyÄrslöfte. :up: Jag har inlett kulturÄret starkt med att hinna med en uppsÀttning av Macbeth pÄ Helsingborgs stadsteater, hÀrnÀst stÄr det pÄ tur att göra av med en utmÀrkt julklapp i form av presentkort pÄ Malmö opera. Men Àr sugen pÄ En handelsresandes död pÄ Malmö stadsteater ocksÄ.

HĂ€rligt!!! đŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒ

Slösurfar och dĂ„ kommer den hĂ€r upp. 😂

F28DB31B-F11B-4E6E-9FA8-58EFC109A4B9.webp

Det Àr nog dags att försöka lÀgga sig snart...... Ska ju upp vid 5-tiden imorgon...... :nailbiting:

Var lite smÄtt orolig för att hÀstarna nobbade vÀrmebaljan, men kunde lÀttad konstatera nu ikvÀll att de hade druckit en hel del :up: ! Det hjÀlpte förmodligen att jag plockade bort deras gamla tunna som de kanske gick till först av gammal vana?

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Har ni nÄgon smÄlustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att Àr nÄgot som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Juridik & Ekonomi Jag vill nÀsta Är försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dÄlig pÄ att hÄlla koll pÄ min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 264
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
HundtrÀning Jag tog emot en omplaceringshund för tvÄ mÄnader sedan, en tik som snart Àr fem Är. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fÄtt...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Blyger
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur