Är man inte rädd med begagnade pussel att det ska saknas en bit eller två ??Letar begagnade pussel. Tyvärr verkar frakten göra att det är lika bra att köpa nya pussel (vilket jag inte vill pga köpstopp på nya saker)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man inte rädd med begagnade pussel att det ska saknas en bit eller två ??Letar begagnade pussel. Tyvärr verkar frakten göra att det är lika bra att köpa nya pussel (vilket jag inte vill pga köpstopp på nya saker)
Sedan fick jag kramp i vaden och gav upp.
Varför i hela friden får jag kramp i benen vissa gånger?
Nä, det hade inte stört mig om det saknades ett par bitarÄr man inte rädd med begagnade pussel att det ska saknas en bit eller två ??
Har du vägerna förbi Höör så hade Erikshjälpen mycket pussel och spel när jag var där sist! Köpte ett helt nytt Othello för 40 krNä, det hade inte stört mig om det saknades ett par bitar
Aha. Det hade varit HEMSKT otillfredsställande för mig att ha lagt 999 pusselbitar och upptäcka att den sista pusselbiten saknades........Nä, det hade inte stört mig om det saknades ett par bitar
Jaaaaa, är ofta i Höör!!! Tack!Har du vägerna förbi Höör så hade Erikshjälpen mycket pussel och spel när jag var där sist! Köpte ett helt nytt Othello för 40 kr
Stör inte mig det minsta. Det är som det är, man har ju lagt de bitar man hadeAha. Det hade varit HEMSKT otillfredsställande för mig att ha lagt 999 pusselbitar och upptäcka att den sista pusselbiten saknades........
Jag är väldigt tacksam att folk inte håller 70 på vår grusväg där det är lagligt att köra just 70.Den som gör det valet lär ju tycka att det är befogat. Och man vet ju i ungefär vilka väglag folk väljer att köra långsammare än högsta tillåtna, så det är ju lätt att planera sin egen körning efter det.