Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde göra klar skrivuppgiften som ska lämnas in. Men istället ligger man nerbäddad i soffan under yllefilten med katten på magen. Hostar och snorar och slötittar på Frost med dottern.

Jag är nu på källhänvisning nummer 46, och är låååååååångt ifrån klar ännu....... :cautious: VARFÖR plågar man sig egentligen........ :D

IMG_20200106_151958_370.webp

Tanken är att det är mockarutor.

Letar begagnade pussel. Tyvärr verkar frakten göra att det är lika bra att köpa nya pussel :( (vilket jag inte vill pga köpstopp på nya saker)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 264
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka