Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde göra klar skrivuppgiften som ska lämnas in. Men istället ligger man nerbäddad i soffan under yllefilten med katten på magen. Hostar och snorar och slötittar på Frost med dottern.

Jag är nu på källhänvisning nummer 46, och är låååååååångt ifrån klar ännu....... :cautious: VARFÖR plågar man sig egentligen........ :D

IMG_20200106_151958_370.webp

Tanken är att det är mockarutor.

Letar begagnade pussel. Tyvärr verkar frakten göra att det är lika bra att köpa nya pussel :( (vilket jag inte vill pga köpstopp på nya saker)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 190
Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 228
Senast: Enya
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 440
Senast: WS6
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
333
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka