Och det är dina exempel jag tycker är fel, över gränsen alltså. Det är ett fel på beteendet som i sig inte sitter i språket, det kommer bara ut därigenom också. Han är nog ganska förnedrande som person också till och från, mot tex kvinnor eller andra. Det han gör är ju egentligen inte att svära, utan han förnedrar och så har han ett barnsligt språk, pubertalt liksom, med tanke på könsorden. Det finns en tid under speciellt killars tonår där det kan vara lite häftigt med könsord osv , den brukar man växa ifrån.
Har du sagt till honom att vårda språket? Det hade jag gjort, hade inte kunnat vara tyst, just pga könsord, knulla och kärring.
Dottern var och hälsade på förra sommaren här med sin pojkvän och fick då sova i min säng. Jag renbäddade den och sa "Så, nu har jag bäddat sängen åt er också, men kom ihåg ni får inte knulla i min säng!" Ungen skrek rakt ut! "MAMMA! du säger ju aldrig så!!"

Så nej, jag använder inte könsord överdrivet ofta alls, och när jag gör är det liksom mer "på rätt plats" i en mening så att säga så jag reagerar om de orden missbrukas. Ett missbruk är ju inte ok.