Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Får vi ha en tråd där vi kan dela med oss utan att outa personer? Då kanske ingen behöver försvara folks snesteg och märkliga beteende...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
17 496
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Om man vill stötta en organisation som är med och räddar Australiens brännskadade djur och som är seriös. Vilken ska man välja?
Svar
2
· Visningar
474
Senast: fryckan
·
IT & mobiler kan börja med att säga att jag är helt kass på detta med fotografering och har ingen aning om vad jag söker, men tänkte att ni kanske...
Svar
1
· Visningar
442
IT & mobiler Jag skaffade en iphone 11 härom dagen och nu kan jag inte koppla ihop dem. Just nu står blåtanden bara och snurrar och letar efter...
Svar
1
· Visningar
431
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Det fenomenet finns i min umgängeskrets. Hen hade dessutom mage att ta betalt 25:-/mil när vi åkte bil ihop fyra stycken till ett...
2
Svar
33
· Visningar
2 147
Senast: Wingates
·
IT & mobiler Rätt ofta dyker det upp den här typen av inlägg i Facebook-grupper. Men är de spam eller virus? Om man klickar på länken, är man körd...
Svar
10
· Visningar
807
Senast: Cafer
·
Hemmet Jag har bokat tid för sotning för första gången. Brukar man behöva skydda omgivningen från sot och aska (t.ex. rulla undan matta och...
Svar
11
· Visningar
2 306
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Såg idag att man vill/ska bygga en tunnel under Öresund, för det behövs. Det jag funderar på är den dissonans som uppstår i mitt huvud...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 077
Kropp & Själ Vill inleda med att jag inte har borderline, varken min psykolog eller läkare tror det. Men de vill att jag börjar i DBT-terapi pga mina...
Svar
9
· Visningar
1 025
Senast: GotAsecret
·
Relationer Om ni inte längre vill ha kontakt med en person, någon ni tidigare definierade som en vän, hur hade ni gjort för att säga upp kontakten...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 790
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Det har kommit upp en jobbmöjlighet för mig, som är väldigt bra på flera sätt. Enda haken är det bara är halvtid i nuläget... Det finns...
Svar
10
· Visningar
1 355
Senast: Trissa
·
Fordon Jag har googlat en massa men blir inte klok riktigt. Jag har fattat så mycket att man får byta däcksdimension på en bil så länge...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Har fått ont i min högra häl, på undersidan, precis under och funderar på om det kan vara hälsporre. Jag brukar inte ha ont i fötterna...
2
Svar
34
· Visningar
2 749
Senast: Ms_Antrop
·
IT & mobiler Vi ska köpa en mixer och jag skulle gärna vilja ha lite råd över vad man bör tänka på. Vi vill kunna göra smoothies och krossa isbitar...
Svar
8
· Visningar
1 186
Senast: Sar
·
Juridik & Ekonomi Är det någon som vet om det finns något försäkringsbolag som tecknar livförsäkringar för de med bipolär sjukdom? Jag vill ha en för att...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 506
Senast: elchrick08
·
Kläder & Bli fin Varierar ni jackor, mössor, halsdukar och liknande? Och nu menar jag inte med tanke på årstiderna och vädret utan enbart för nöjes...
2
Svar
31
· Visningar
1 966
Senast: ameo
·
Fritid Här kommer en riktigt knepig fråga. Börjar med att säga att jag inte har så stora förhoppningar att vinna någon ansenlig summa på Lotto...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: kökshäxan
·
Samhälle Idag fick jag ett sms med texten att jag måste betala porto för ett paket jag beställt för att det ska kunna levereras. Det stod även...
Svar
19
· Visningar
1 488
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag tror ju att jag inte kommer tillbaka till mitt nuvarande jobb på heltid och är dessutom rädd för att prova det. Tänk om jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 313
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit förkyld sedan oktober, inget konstigt med det då jag har barn i förskoleålder och därmed räknar med att vara förkyld t om...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 583
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp