Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur ser det ut hos er? Har den börjat? Har ni besvär? Här är det låga till måttliga halter hassel. Känner av det och är just nu...
Svar
1
· Visningar
354
Senast: Catsu
·
Skola & Jobb Vad händer om man går hela sin a-kasseperiod utan att få jobb? Är det soc som är nästa anhalt då?
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: tanten
·
Hemmet Vår hall ska tapetseras och jag vill ha en kul tapet där. Jag vill att den ska ha djurmönster dock inte fåglar, insekter eller fiskar...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/regionen-slutar-att-utreda-minderariga-med-dyslexi?fbclid=IwAR2N-3DzI-S8WXD3R9WL_fRh0ENTiLuuY...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: Tranan
·
Relationer Hur vanligt är det att kvinnor blir misshandlade i relationer? Det verkar väldigt vanligt när jag läser i trådar här och när jag tänker...
2
Svar
38
· Visningar
3 795
Senast: Ramona
·
Samhälle Pensionsålder diskuteras hit och dit av både politiker och övrig befolkning. Vissa vill kunna gå i pension före den utsatta lägsta...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 682
Juridik & Ekonomi Hej! Jag behöver hjälp snabbt. Jag vill hålla ett evenemang. Räknar med att cirka 500 personer kommer o varje biljett kommer kosta...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: Renfis
·
Mat Jag har absolut inget som helst som liknar matlagningsintresse, men behöver som alla andra äta. Jag skulle nu dessutom behöva bra...
2
Svar
21
· Visningar
2 822
Senast: fryckan
·
Skola & Jobb hej buke. skulle gärna få lite inputs hur hantera en situation.. sen 1,5-2 år tillbaks är jag deltidssjukskriven från mitt jobb pga...
Svar
15
· Visningar
2 631
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Ja kan man ha det? Min sambo har varit sjuk i fem dagar nu med feber som pendlar mellan 39-40 och är väldigt hängig/dålig. Ligger i...
Svar
13
· Visningar
1 457
Senast: honung
·
Trädgård & Växter Sitter hemma hos min bror som har en jättefin liten blomma men vad är det? Han vet inte själv vad han har köpt 😉 Påminner ju om en liten...
Svar
2
· Visningar
548
Kropp & Själ Hur fungerar det att använda? Betalar man redan i appen eller vid leverans? Kan man betala med cash?
Svar
7
· Visningar
536
Senast: Lager
·
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag behöver hjälp att bena ut vilka skor jag behöver. Det kan alltså blir flera par. Jag promenerar mycket utomhus, minst...
2
Svar
21
· Visningar
1 752
Senast: lambero
·
Fritid Jag har funderat på att skaffa ett knäskydd till mitt ena knä som stöd när jag dansar. Ett som ger lite stöd men ändå är mycket smidigt...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Acto
·
Fritid En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det...
Svar
5
· Visningar
654
Senast: Cafer
·
Fritid Snart är det dags för vår efterlängtade semester. Kilimanjaro, safari och sedan Zanzibar. Men nu börjar jag få lite reseångest. Det...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: Ramona
·
Fritid Är det något ni brukar ha, eller? Vi ska iväg och åka skidor om ett par veckor och jag insåg då att det här är något jag aldrig haft...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 481
Senast: Kakis
·
Fritid Jag har länge haft funderingar på att skaffa en motionscykel. Är periodvis yr så det inte funkar att promenera och cykla landsväg är...
Svar
2
· Visningar
478
IT & mobiler Efter som jag sysslar med det så skapar jag en tråd Detta ska bli en kotte lampa
2
Svar
31
· Visningar
2 815
Senast: Tranan
·
Samhälle En som sparkade en kvinna i magen vid NMR:s valstuga I Ludvika 2018. ¨Enligt rätten skulle misshandeln normalt ha lett till fängelse...
Svar
10
· Visningar
1 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp