Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Jag har en fundering på att försöka utmana mig själv med att hitta nån danskurs och maken hänger gärna på. Eftersom det finns hur mycket...
2
Svar
32
· Visningar
2 155
Senast: gulan
·
Trädgård & Växter Hjälp mig med att välja växter till mitt torp ^_^, huset och tomten har stått öde i 10 år och var nog vildvuxen innan dess också. Har...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 277
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Visste inte om jag skulle skapa en tråd eller dagboksinlägg.. men jag behöver en vänlig input på detta. Vi har en ny tjej på jobbet...
2
Svar
23
· Visningar
2 842
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Någon som sitter på ett bra recept på oxfilepasta? :love:
Svar
2
· Visningar
395
Senast: Renfis
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Ska strax släcka för kvällen, bara läsa igenom buke först.
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
99 396
Senast: Rosett
·
Relationer Hej behöver skriva av mig. Jag har en bror som är gift med en idiot. Förlåt uttrycket men hon och hennes familj är elaka, själviska och...
2
Svar
27
· Visningar
4 878
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Jag är ingen erfaren "hemmafixare", men bor i en liten hyresrätt som är sliten på sina ställen - mycket var när jag flyttade in, en del...
2
Svar
34
· Visningar
4 877
Senast: Liten
·
Fritid Dottern ska resa till Australien i mars, på work- and travelvisum. Förutom medelstor resväska behöver hon en lagom stor reseryggsäck att...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Ramona
·
Samhälle Ja som rubriken säger. Vad gäller? För ett tag sedan fick jag besked om att en klinik inte kunde maila mitt djurs journal med hänvisning...
2
Svar
32
· Visningar
2 850
Senast: Sol
·
Samhälle Jag behöver bara skriva av mig. Vet inte om det borde vara en tråd egentligen men jag skriver här ändå. Förra sommaren åkte en av min...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 436
Senast: Kenya
·
Juridik & Ekonomi Råkade köpa biljetter till en heldag istället för en halvdag och undrar hur man går tillväga för att sälja andra delen. Finns det någon...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Myzan87
·
Fordon Kort sagt: Går det att leva utan bil? Pga. bilolycka och av andra orsaker så fixar jag inte längre att köra bil. Efter ha kört bil i...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 503
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ … när jag promenerar med någon. Alltså den andra personen går ett par steg före mig, detta händer med både långa och korta människor...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 255
Hemmet Vi letar hus och har hittat ett som verkar väldigt bra. MEN i dag fick vi se gränserna på fastigheten och då går tomtgränsen diagonalt...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 248
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har nyligen börjat köpa och använda uppladdningsbara batterier, och tror att det är en bra grej för miljö och klimat. Lite dyrt...
2
Svar
26
· Visningar
1 764
Senast: superstar
·
Skola & Jobb Jag sitter här och ska läsa vetenskapliga artiklar. Jag har en svårighet som gör att det tar en himla massa tid. Min hjärna kan inte...
Svar
11
· Visningar
660
Senast: SiZo
·
Kultur RIP till en av de bästa komikerna och, som hans vän Michael Palin sa, en sann renissanceman, skådis, regissör, författare, kolumnist...
Svar
5
· Visningar
672
Senast: Tranan
·
Hemmet I samband med en förbesiktning innan vi flyttar så fick vi nerslag på lite mögel på kakelfogar och tvättmaskinslang. Av ren nyfikenhet...
Svar
4
· Visningar
646
Senast: movi
·
Samhälle Om allt går enligt planerna så kommer jag bila ned till Tjeckien och hämta en hund i slutet på april/början på maj. Det kommer bli färja...
Svar
16
· Visningar
1 565
Senast: Sagohöst
·
IT & mobiler Jag ska mest troligt flytta in i ett litet hus på landet. Det ligger som en flygelbyggnad till stora huset. Fiber ska dras in och ägarna...
Svar
17
· Visningar
1 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp