Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Hej! Min kompis fyller 30 i år och jag vill ge henne något speciellt. Vi är som systrar och känner att hon är värd något mer än "det...
2
Svar
26
· Visningar
1 976
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hade ett ordentligt nackspärr/låsning i bröstryggen innan jul. Huvudet var omöjligt att tippa mot vänster axel. Var efter några dagar...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Idag har jag träffat min husläkare. Jag fick en tid eftersom jag beskrev en hel del skumma symtom, men framför allt att jag blir flåsig...
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: Asko
·
Fritid Och min Ptsd lever just nu livet i min hjärna. Mina katastroftankar är inte nådiga och stressen höjs mer och mer för varje dag. Pass...
Svar
19
· Visningar
1 086
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Är det någon mer än jag som ska skriva det i vår? Några tips för att lyckas?
Svar
3
· Visningar
343
Senast: Karro-Lina
·
Relationer Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig med lite frågor som åker runt i mitt huvud efter gårdagskvällens besked om att min bror ej längre...
2
Svar
20
· Visningar
3 513
Senast: BornAgain
·
Fordon Om det blir ett elcykelbidrag, så är jag sugen att köpa en elcykel. Jag tänker jag ska cykla fram och tillbaka till jobbet, 3 mil tor...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 749
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ När går hormonerna över å kroppen börjar må som vanligt igen efter dagen efter piller?
Svar
14
· Visningar
2 254
Senast: em-pirre
·
Fordon Hur gör ni för att slippa imma på insidan av bilrutan? I nuläget torkar jag med en arm eller hundens handuk, men det blir värre för var...
2
Svar
23
· Visningar
3 305
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag förstörde min hårfön häromdagen och överväger nu att köpa en värmeborste för styling istället. Använder bara hårfönen tillsammans...
Svar
2
· Visningar
649
Trädgård & Växter Hej! Jag kliver in lite försiktigt i denna tråd. Om 2 månader flyttar jag in i en stuga på landet och kommer bygga en rastgård till...
Svar
14
· Visningar
3 080
Senast: Cheeserica
·
Kropp & Själ Någon mer än mig som följde Irinas fantastiska blogg "Livet sett genom rosa glasögon" om positivitet och attraktionslagen ? Var tog hon...
Svar
2
· Visningar
1 503
Senast: Pasha
·
Skola & Jobb Finns det någon här som arbetar på Försälringskassan eller av annan anledning har koll på deras bångstyriga regelverk? Jag har varit...
Svar
12
· Visningar
1 625
Senast: Rosett
·
Hemmet Vi har en robotdammsugare ifrån neato som snart är 4 år och som har börja krångla. När man vill dammsuga så är den alltid nästan...
Svar
9
· Visningar
3 502
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 314
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Hej jag har börjat tappa det nu har svårt att fråga saker och är rädd för att fråga med om det är nått som jag vill ha svar eller vill...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Cafer
·
Samhälle Detta kom precis upp på min FB. Är det sanning eller scam?
Svar
14
· Visningar
2 011
Senast: Angel
·
  • Låst
Samhälle Ja antal bombdåd i klass med Afghanistan är ju svensk vardag sen 1800-talet, det vet man ju. Sluta blunda för den sjuka utveckligen.
2 3
Svar
48
· Visningar
4 200
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag har en bokidé - baserat på min släktforskning. OM det nu skulle bli så att jag lyckas med att få ihop ett bokmanus - vad händer...
Svar
14
· Visningar
1 282
Senast: BernT
·
Hemmet Någon som vet var man kan köpa massor med prismor, glas eller plast? Jag tänkte testa att tillverka ett draperi att hänga i ytterdörren...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp