Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Min bror går på mässor i församlingar som är emot homosexualitet. Jag är lesbisk. Jag har påpekat lämpligheten i det, men det är hans...
2
Svar
25
· Visningar
2 715
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Gudarna vet hur detta har gått till, men jag har gått med på att prova att vinterbada! :eek: Hur gör man för att lida minst skada? Är...
2
Svar
25
· Visningar
1 774
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Blir flera gånger i veckan taggad i dessa inlägg/story på instagram. Gissar att det är någon form av spam (?) men skulle vara kul om...
Svar
9
· Visningar
1 150
Kropp & Själ Hur reagerar ni på det?
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 124
IT & mobiler Hej! Jag blir inte klok på de olika symboler som tex Tinder har, ganska ny där så lite av en djungel... Om jag går in på mina...
Svar
0
· Visningar
2 149
Kropp & Själ Jag önska att jag aldrig mer får höra att någon har gått bort i onödan.
2
Svar
33
· Visningar
2 562
Senast: Aviello
·
Hemmet Jag har bestämt mig för att investera i nya sängkläder men inser att jag inte kan någonting om trådtäthet och olika namn på tyg (bommul...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 029
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag är med i en lite grupp som ska göra en uppgift, och där måste vi dela filer med varandra på ett bra sätt. Det kan vara både...
Svar
12
· Visningar
536
Fritid Jag är ingen stor NBA fan men Kobe var en sann legend och en förebild för många inte bara hur han spelade basketboll utan även vad han...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 741
Senast: EmmaBovary
·
Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 168
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hur botar man väldig ryggvärk? Har väl lite allmänt ont till och från i både skuldror och ländrygg men inget jag inte kan hantera...
Svar
11
· Visningar
915
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 411
Senast: Luktpion
·
Skola & Jobb Det känns så segt att gå på jobb just nu.Jobbar inom vården( jobbat 15 år) och bytte jobb för 1 år sedan. Jättekul i början att lära sig...
Svar
4
· Visningar
893
Kropp & Själ Jag fick i samband med min nya tjänst genomföra ett drogtest inklusive alkohol. Provet visade på CDT över gränsvärde och det drog igång...
Svar
17
· Visningar
9 116
Senast: Badger
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 718
Senast: Exile
·
Hemmet När jag flyttat till "mitt" lilla hus, får jag använda en del av logen som förråd. Men självklart finns där råttor/möss. Hur förvarar...
2 3
Svar
42
· Visningar
9 069
Senast: malumbub
·
Hemmet Jag fick ett tyngdtäcke i julklapp, älskar de! Men de här med att få på påslakanet är ju en kamp varje gång. Dels är de tungt de väger...
Svar
12
· Visningar
3 069
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag funderar över att testa att motionssimma nästa vecka. Det var många år sedan jag var i ett badhus och det jag inte riktigt minns är...
Svar
12
· Visningar
1 689
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och promenader till löpning och styrketräning - och allt...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
107 554
Senast: Tassetass
·
Skola & Jobb Jag ska snart på arbetsintervju för ett jobb i Göteborg. Sökte jobbet mest för att det lät väldigt intressant utan någon speciellt stor...
Svar
11
· Visningar
937
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp