Lakan och sängkläder

Kan inte köpa på Ikea längre, blir galen på att de tagit bort hålen upptill på påslakanet. Men jag har köpt flera bra mjuka set på Jysk.

Har de haft hål på sidorna? När? Har letat flera ggr då de ofta har fina mönster, men hittar bara de som är stora påsar...går bort för mig.
 
Har de haft hål på sidorna? När? Har letat flera ggr då de ofta har fina mönster, men hittar bara de som är stora påsar...går bort för mig.
Ikea? Det är många år sedan de tog bort hålen. Jag har inte handlat sängkläder där sedan dess. Men Jysk och även Hemtex som nämnts har hål på sina påslakan.
 
Ikea? Det är många år sedan de tog bort hålen. Jag har inte handlat sängkläder där sedan dess. Men Jysk och även Hemtex som nämnts har hål på sina påslakan.

Precis. Har inget minne av att Ikea haft hål i hörnen, men kan ju vara för att jag började handla där efter att de sytt igen dem :p
 

Liknande trådar

Hemmet Snälla hjälp mig. Jag älskar att sova i lakan som är sådär lite stabbiga. De veckar sig inte med täcket och trasslar inte in sig i mig...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 201
Senast: svea
·
Gravid - 1år Vad behöver man egentligen under den första tiden med en liten nyfödd? Så fort vi varit ut i butiker och kikat så känner både jag och...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 852
Senast: esprit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp