Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Köpte lite kläder som när jag fick hem dem stinker diesel. Varför stinker kläder diesel? Är det bara att elda upp dem kanske (:angel:)...
Svar
17
· Visningar
3 198
Kropp & Själ För ett tag sedan var jag rejält förkyld, är frisk från förkylningen men har kvar en retsam hosta. Det är inte jämnt och hostar inte...
Svar
7
· Visningar
847
Senast: MiniLi
·
Samhälle Jag är totalt lost när det kommer till kollektivtrafik och känner att jag skulle behöva lite vägledning. Jag har viss vana av tåg, men i...
Svar
8
· Visningar
760
Senast: Sasse
·
Mat Jag skulle behöva utvidga vyerna vad gäller frukost och även till viss del mellanmål. Jag vill ha någon mättande. Eftersom jag äter...
Svar
17
· Visningar
1 584
Senast: manda
·
Hemmet Vi har för närvarande vår husbuffert (200000 kr) på ett konto utan ränta, vilket nog är dumt och funderar nu hur vi ska förvalta...
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: Stereo
·
Fritid Funderar på en minisemester i Stockholm med tonåringarna i familjen.Dom är noll i intresserade av historiska museum osv men finns det...
Svar
10
· Visningar
1 064
Skola & Jobb Jag blev inkallad till chefen idag. han gav mig ganska allvarliga ord. Han tyckte att jag skulle bli mer bestämd och inte vara så...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 341
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Läste nyss om en tragisk olycka som hände på bollerup igår. En 17 årig tjej omkom när hon blev översprungen av en häst. Lider så...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Nu behöver jag era kloka råd åh klättra bukeorakel 🤗 Jag fick idag, när vi åt middag, rejält ont i axeln. Så pass att jag blir...
Svar
1
· Visningar
427
Senast: Ms_Antrop
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 571
Senast: voltis
·
Hemmet Jag älskar vårt nya vinylgolv! Men, hur sjutton håller man golvet rent? Varenda tassavtryck Från hunden syns! Spiller man något på...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: Ramona
·
Mat Jag hittade en flaska påskmust längst in i kylen som gick ut den 24 juni 2019. Är den ok att dricka ändå? Det är en plastflaska om det...
2
Svar
39
· Visningar
11 344
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det har varit en välbehövlig paus från forumet. Nu famlar jag lite i mörkret och behöver era kloka tankar. Starten på det här året har...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 006
Senast: Voeux
·
IT & mobiler Visst är det några här som använder Samsung Health? Jag saknar ett par funktioner och jag vet inte om jag bara inte fattar hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Hjälp! Har ny telefon (Samsung A20) och har problem med att Whatsapp och messenger meddelanden inte kommer fram förrän jag går in på...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: Lindon
·
Kultur Jag är medveten om att väldigt många inte sett netflix nya serie Messiah men/och den här tråden tänker jag mig en diskussion både om...
Svar
14
· Visningar
1 628
Senast: honung
·
Samhälle Kunderna rasar för att ICA ändrar sitt bonuspoängsystem, man kommer förlora alla poäng vid varje månadsskifte om man handlat för mindre...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
14 196
Senast: Korven
·
Kultur Jag har funderat på detta ett tag, ifall man hört eller sett nån bukefalist i radio/tv/tidning... så, har ni varit med nångång? 😃 Jag...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 931
Senast: Tarnin
·
Hemmet Det här är ju lite av en long shot, men kan någon tänkas känna igen de här stämplarna? Hittade en serveringssked ute i havet och blev...
Svar
6
· Visningar
820
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Dagens i-landsfråga! Nästan alltid när jag blir förkyld så är det som att kroppen "delar upp" förkylningen. Först kommer halsont...
Svar
19
· Visningar
819
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp