Är du händig/pysslig kan ett personligt smycke/tavla vara något också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör eget godis, salsa eller liknade och stoppa i en fin burk. Väldigt uppkattat hos mig.Bra idé! Ska kolla upp, de flesta av de du sa funkar inte, pga fysik eller allergier, men kanske finns annat nytt. Ska kolla upp det, tack
Alla förslag låter ju superbra.
Finns det något hon tycker är jättetråkigt som ni kan göra tillsammans? Städa ut någon garderob, tvätta/städa/byta vindrutetorkare på bilen, sortera ut kläder och lägga ut till försäljning t ex. Jag skulle bli själaglad över att få hjälp med något sådant som man drar sig för att göra.
Skulle det kunna vara något för ett av presentkorten?
Är du händig/pysslig kan ett personligt smycke/tavla vara något också.
Gör eget godis, salsa eller liknade och stoppa i en fin burk. Väldigt uppkattat hos mig.
Något som påminner om er vänskap kanske? När min bästa vän fyllde 25 så beställde jag ett flak på systembolaget med en öl som inte är vanlig i Sverige. Den är däremot vanlig i Spanien, den ölen drack vi hela tiden när vi var där som volontärer. Det va också där vi blev vänner för livet. Så ölen representerar vår vänskap typ .
Ni kanske också har någon sån grej som inte är så dyr men betyder mycket?
Attans, vilken A-människa !Tyvärr älskar hon det och är prydligheten själv. :/ Säljer en bok när hon läst den, slänger kläder när de blir slitna. Inte ett dammkorn på hyllorna. :/ Annars hade det varit toppen! Jag gillar att greja med sådant.
Attans, vilken A-människa !