Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Per person fattar jag det som?
Känner mig lite dum här nu, men är det alltså 18,50/mil, som delas på alla personer i bilen, eller per person?
Det var det första som dök upp i mitt huvud också. Tog för givet att det skulle delas?
Ska jag någonstans med min bil och ngn åker med, så tar jag inte betalt för det, om jag ändå skulle dit?
Om vi ska åka långt ett helt gäng och beslutar vems bil vi tar, tillsammans, så är det trevligt om man delar på bensinkostnaden.
Aldrig tänkt på att ta betalt för ev slitage mm.
Dessutom gillar jag att köra själv, så det är ju självvalt oftast.
Delas på alla personer i bilen.Känner mig lite dum här nu, men är det alltså 18,50/mil, som delas på alla personer i bilen, eller per person?
Delas på alla personer i bilen.
Mvh,
Lady_S
En vän råkade ut för detta vid en längre resa till det gula varuhuset. De var 4 i bilen, och först när de var hemma fick de info om att ALLA i bilen skulle betala bilägaren 18,50 kr/milen . De blev chockade men betalade snällt. Det blev en billig shoppingresa för bilägaren, som gick plus totalt sättKänner mig lite dum här nu, men är det alltså 18,50/mil, som delas på alla personer i bilen, eller per person?
Men jisses då kunde ju alla lika gärna tagit varsin bilEn vän råkade ut för detta vid en längre resa till det gula varuhuset. De var 4 i bilen, och först när de var hemma fick de info om att ALLA i bilen skulle betala bilägaren 18,50 kr/milen . De blev chockade men betalade snällt. Det blev en billig shoppingresa för bilägaren, som gick plus totalt sätt
Ja, helt sjukt .Men jisses då kunde ju alla lika gärna tagit varsin bil
Hade jag nog aldrig ställt upp på. Hade givetvis betalat min del av bensin och så - men hade fan blåvägrat att sponsra personens shoppingrundaEn vän råkade ut för detta vid en längre resa till det gula varuhuset. De var 4 i bilen, och först när de var hemma fick de info om att ALLA i bilen skulle betala bilägaren 18,50 kr/milen . De blev chockade men betalade snällt. Det blev en billig shoppingresa för bilägaren, som gick plus totalt sätt