Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Godmorgon! Förra tråden över 2000 inlägg så dags att starta om :D Själv är jag knappt vaken har sovit ruggigt dåligt och var tvungen...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 256
Kläder & Bli fin Hur tycker ni gällande olika ”klädkoder” på bröllop (inte svart/vitt, rött=legat med någon av brudparet osv) Eller klär ni er lite hur...
2
Svar
35
· Visningar
2 979
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Om man äger skog och har tre barn, men ett av barnen är ganska långt ner i skiten med stora lån och kronofogden och inget som tyder på...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 018
Senast: Ramona
·
Samhälle Jag har hittat flera intressanta föreläsningar från the heritage foundation av alla ställen.... konservativ grupp i USA. Om...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Ramona
·
Hemmet Vi är pågång att beställa uterum, var igår och tittade på skånska byggvarors sadeltak jätte fint men det kommer bli för högt och behöver...
Svar
3
· Visningar
860
Kultur Jag såg en film för flera år sedan som handlade om en äldre dam som var ganska... typ egoistisk är väl bästa ordet att beskriva det. :D...
Svar
6
· Visningar
1 086
Kropp & Själ Jag har haft smärtproblematik senaste månaderna, som ökar i mängd. Eftersom det dröjer 1,5 månad innan min tid till vårdcentralen ser...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 656
Senast: Sasse
·
Samhälle Antar att ni sett artikeln i DN om Lilla hjärtat...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 403
Senast: ako
·
Samhälle Beställde en grej på nätet den 29:de februari och betalade direkt via mitt kort. Betalningen låg sen som skyddat belopp. Nu på morgonen...
Svar
12
· Visningar
1 777
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Kultur Nu är det dags för ännu en runda av bokbingot :D Tanken är att detta kan öka läslusten, inspirera och utmana oss att läsa annat än vi...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
14 831
Senast: Ceta
·
Fritid Jag åker till Paris på torsdag och vänder mig nu till det allvetande Buke för råd. Det finns massa bra vinbarer i Paris. Men vilken är...
Svar
4
· Visningar
518
Relationer Anonymt konto, om du listar ut vem jag är får du gärna hålla det för dig själv. Tack :) Jag och sambon har varit tillsammans i nästan...
2
Svar
29
· Visningar
5 060
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Jag har hittat en blender som jag vill ha, den är rätt dyr. Men på tyska amazon är den mer än 1000kr billigare, den säljs via en...
2
Svar
24
· Visningar
2 230
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Kropp & Själ Ännu ett nytt coronavirus som fått namnet 2019- nCoV. 26 döda hittills och redan två fall konstaterade i Frankrike. Hur oroliga är...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
135 795
Senast: Hedinn
·
Relationer Hur gör man slut med den man älskar. Vi har varit ett par i ett par år nu, så mycket bra, så mycket vi vill göra tillsammans. Men jag...
Svar
10
· Visningar
2 603
Senast: Ramona
·
Relationer Träffade en mycket trevlig man genom ett intresse och vi började träna en del ihop. I början var det väldigt roligt och han lärde mig...
Svar
9
· Visningar
4 132
Senast: Ramona
·
Svar
3
· Visningar
460
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Hej, jag behöver andras erfarenheter. Jag har med största sannolikhet fått ett diskbråck i nacken (påverkar C5 C6), nedsatta reflexer...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: Mirabilis
·
Svar
92
· Visningar
2 051
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag blev tvungen att byta telefon i förra veckan. Min fitbit vägrar synka med den "nya" telefonen. Sätter jag igång den gamla är det...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp