Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Som ni har väntat! Men den nu är den här! FINALTRÅDEN! :banana: :banana: :banana: En väldigt stark final fick vi tillslut där ingen...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
11 394
Senast: Ninnurur
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Förra låst! :) Vad förbereder ni nu under höst/vinter inför nästa säsong? Någon som vinterodlar? I så fall vad?
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
113 038
Senast: ameo
·
Hemmet Vår stamrenovering i lägenheten börjar på måndag. Vi kommer inte att bo i lägenheten men har plastat bokhyllor och cd-ställ . Kommer att...
Svar
5
· Visningar
793
Relationer Jag gissar att någon här har bättre koll än mig. Jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Dement gamling blir bara virrigare och...
Svar
9
· Visningar
2 062
Senast: svea
·
Kropp & Själ Födde senaste barnet i juni och fick tillbaka mensen fort trots helamning. För varje mens har jag fått allt mer mensvärk men inte i...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: SiZo
·
Samhälle Hur ofta rings ni upp eller får ett formulär utskickat med den typen av undersökningar? Någon som vet hur slumpmässigt deras urval...
2
Svar
33
· Visningar
1 543
Senast: Magnum
·
Juridik & Ekonomi Såg tråden "Ditt sämsta köp?" och det skulle vara intressant att höra om erat bästa köp ? Mitt är lätt denna isbricka som är så...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
15 898
Senast: mysboll
·
Kultur Nej, jag har inte hunnit skriva en till, men jag funderar förstås på att göra det. :) Att jag kallat mina två romaner för "Bukeromaner"...
2
Svar
20
· Visningar
1 590
Senast: Miran
·
Hemmet Min älskade moster har precis gått bort och förutom att jag ärvt en katt har jag och min kusin (dotter till en andra moster) även ansvar...
Svar
8
· Visningar
2 058
Senast: ascha
·
Relationer Hej alla! Jag i min man separerade i sommras, då vi hade de tufft med bråk o ovilja att se varandra och förstå varandra. Vi bodde bara...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
15 167
Senast: tuaphua
·
Mat Varit sugen på en korv och potatisgryta jättelänge, tog fram en korv i går morse för planen var att jag skulle äta det till middag i...
Svar
12
· Visningar
3 417
Senast: Blyger
·
Hemmet Finns det? Tycker de allra flesta är 60 eller 80 cm men jag skulle gärna ha en som är 70 cm bred. Gärna att det finns en i samma serie...
Svar
1
· Visningar
385
Senast: SaraXX
·
Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 847
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Jag är ju grymt stressad Alltid. Älskar mitt jobb och det är oftast positiv stress. Men resten av mitt liv alltså. Ekonomi som skiter...
Svar
18
· Visningar
1 482
Kropp & Själ Hur kommer man över ett våldtäktsförsök? Detta hände för sedan men det är svårt att komma över det. Hänsdelsen är anmäld.
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Voeux
·
IT & mobiler Japp. ALLA mina Google Chrome-bokmärken har försvunnit..... :cry: Är det helt kört?? Det verkar - efter googling - näst intill omöjligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 892
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Fått tips om IP-tv, men det är ju rätt kontroversiellt. Lindrigt sagt. Än så länge lagligt i Sverige om man inte delar själv, har jag...
Svar
3
· Visningar
522
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Hej alla. Det är så att vi funderar på att gifta oss jag och sambon om typ två år. Våra barn är då troligen 6 och snart 4 år. Vi klurar...
2
Svar
25
· Visningar
3 273
Senast: Anna
·
Fordon Hade bilen inne på verkstad för service igår och hoppades att det skulle lösa problemet, men icke. När jag kör i uppförsbackar och...
2
Svar
28
· Visningar
4 550
Senast: Twihard
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Häromdagen hörde jag ngn på Apoteket som uttalade lotion (alltså typ bodylotion) som "låttschooon". Och alltså inte som "louschen", det...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 903
Senast: GladFliicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp