Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Min mor drabbades av en nära döden upplevelse i slutet av november och mår sedan dess riktigt uruselt. Dels fysiskt då hon inte får...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: TeamLundVer
·
Samhälle I mitt hus finns två portar där man når den ena via en bred trappa. Uppgångarna kan nås via källaren där det finns metalldörrar som jag...
Svar
16
· Visningar
1 348
Senast: Asko
·
Kultur Äntligen är en ny säsong av "mysprogrammet" farmen norge igång (för nog är det mysigt), fler som tittar?
Svar
2
· Visningar
538
Senast: malumbub
·
Kultur Vad tycker ni hittills om Farmen 2020? Vad säger ni om det nya upplägget? Till skillnad från de andra säsongerna så finns nu Hagar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 271
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Jag misstänker att min arbetsplats kanske kommer behöva varsla. Det är svåra tider för min branch och andra konkurrerande bolag har...
Svar
7
· Visningar
768
Senast: Tilja
·
Fordon Jag saknade en fordonstråd för jag har en specifik bilfråga. Tänkte att jag kan väl inte vara den enda som har frågor ibland, så feel...
2
Svar
20
· Visningar
1 492
Senast: soom
·
Relationer Den senaste tiden är det någon eller några som busringt på vår lägenhetsdörr. Denna helg har det hänt en gång per dag (igår så sent som...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 344
Kropp & Själ Vilken är er bästa mascara? Som inte smetar av sig efter halva arbetsdagen o delvis ligger under ögat? En icke-djurtestad önskas.Även...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 076
Senast: zaching
·
Kropp & Själ Min käre pappa har nu dött. Han var en mycket fin man, en högt älskad människa. Vi håller på att planera begravningen enligt hans...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Jag har ärrbildning på trumhinnorna och kan inte tryckutjämna som andra kan. (t. Ex. Hålla för näsan och blåsa) Nu har jag influensa...
2 3
Svar
59
· Visningar
13 367
Senast: TinyWiny
·
Tjatter https://www.numbeo.com/cost-of-living/ Ramlade över en sida som beräknar levnadskostnader i olika städer. Lite skoj att testa! Hur är...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Vi kommer snart (om en vecka) att få stamrenovering i vår lägenhet och jag stressar lite över allt som behöver fixas innan dess, är ju...
Svar
4
· Visningar
686
Kropp & Själ Finns det någon tjänst liknande 1177, fast med barnmorska eller gynekolog? edit: RFSU kliniken hade visst den tjänsten! Googla först...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Kropp & Själ Fick ett meddelande om att jag skulle skriva att Magiana är okej.
2
Svar
26
· Visningar
5 581
Senast: Mineur
·
Tjatter Detta är bland det roligaste jag sett och ärligt talat hade jag ingen aning om att detta ens var en "grej" :rofl: Att många män inte...
2
Svar
38
· Visningar
3 945
Senast: Umbria
·
Juridik & Ekonomi Någon som jobbar på fantastiska postnord eller har koll på hur stelbenta reglerna egentligen är? Jag har fått ett paket av min mamma...
2
Svar
32
· Visningar
5 470
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Vet inte hur jag ska göra med livet just nu allt känns så fel och jag känner mig utanför och inklämt bevakat av andra. Kan inte göra...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 003
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om jag bara är löjlig men vi har precis fått nya grannar och jag anser att de/deras vänner inte verkar ha respekt för vårt...
2
Svar
21
· Visningar
3 555
Senast: kakan89
·
Juridik & Ekonomi Kollade på nedanstående annons, och nog är den väl bra, men vad som inte framkommer är att det är ridavstånd och nära bilavstånd till...
Svar
10
· Visningar
1 580
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp