Mascara som hålls PÅ ögonfransarna!

Jag har Milk makeup high volume mascara från Kush (köpt på Sephora). Dyr men jag är hittills väldigt nöjd. Den ska vara vårdande och ge längre/fylligare fransar samtidihgt men jag har inte använt den tillräckligt länge för att se det än. Men den vegansk, cruelty-free, paraben-, gluten-, doft- och silikonfri och riktigt svart, kladdar inte etc. Gillar den skarpt. :)
 
DAM från svenska Emite är fenomenal. Håller bra och tvättas lätt bort. Jag brukar beställa från deras egna webshop.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 170
Senast: kolblakkur
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 096
Senast: Ridinglady
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 751
Senast: Wille
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 854
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp