Mascara som hålls PÅ ögonfransarna!

Jag har Milk makeup high volume mascara från Kush (köpt på Sephora). Dyr men jag är hittills väldigt nöjd. Den ska vara vårdande och ge längre/fylligare fransar samtidihgt men jag har inte använt den tillräckligt länge för att se det än. Men den vegansk, cruelty-free, paraben-, gluten-, doft- och silikonfri och riktigt svart, kladdar inte etc. Gillar den skarpt. :)

DAM från svenska Emite är fenomenal. Håller bra och tvättas lätt bort. Jag brukar beställa från deras egna webshop.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
877
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 242
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

• WE-tråden