Magiana är okej

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här tråden har över 2200 visningar, folk undrar verkligen hur du har det. Klart du är välkommen.
Men moderator tar ju bara bort mina inlägg på löpande band. Jag bara väntar på att det här också ska försvinna. Det är inte meningsfullt att skriva när allt bara raderas (godtyckligt).
 
Men moderator tar ju bara bort mina inlägg på löpande band. Jag bara väntar på att det här också ska försvinna. Det är inte meningsfullt att skriva när allt bara raderas (godtyckligt).
Jag tror att det är så att dina inlägg väcker mycket känslor hos andra och därför är det lätt så att diskussionerna hamnar i ett läge där de inte följer forumets regler. Vi är i varje fall många här som är måna om dig.
 
Men moderator tar ju bara bort mina inlägg på löpande band. Jag bara väntar på att det här också ska försvinna. Det är inte meningsfullt att skriva när allt bara raderas (godtyckligt).
Såvitt jag kan se har 5 av dina senaste 400 inlägg raderats, och samtliga av de raderade inläggen skrevs under samma dag. Tre av dem innehöll ganska grava personpåhopp, vilket naturligtvis är emot reglerna. I de andra två svor du över specifika modererings-situationer, vilket vi inte heller tillåter utan sådant vill vi att användarna tar i PM med aktuell moderator.

Den enda anledningen till att jag låter ovan inlägg stå kvar, och dessutom svarar på det, är att jag inte vill att det ska spridas rykten om att vi i moderatorteamet godtyckligt raderar inlägg, för det vet både du och jag att det inte stämmer. De 5 inlägg du har fått raderade hade plockats bort oavsett vilken användare de kom från.

Vidare diskussion om detta kommer att raderas eftersom vi som sagt normalt inte tillåter öppna diskussioner om specifika modereringsfall, men du får gärna skicka mig eller @Gunnar ett PM om det är något mer du undrar över.

Jag hoppas att du mår bättre snart och att du kommer tillbaka hit när du känner dig redo!

/Mod
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 431
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 569
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp