Genat över vår tomt

Tror inte det funkar. Människan hade pulsat genom vallar och genom en ganska otät häck. Dessutom gick hen där vi går ut och in varje dag så jag vill inte själv pulsa genom massa snö.

Hmm, ja då är det ju svårare, ifall ni själva även måste gå där. 🤔
 
Som någon annan skrev, det är inte så att de varit och hämtat hunden som gett sig iväg? Låter ju konstigt att de skulle ha gått rätt över sådär.

Känns inte som det då spåren var raka, inte som en lös hund i 10 cm nysnö. Men visst det är en möjlighet.

Tänker att jag avvaktar och ser om det händer igen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 053
Senast: Jadzia
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
4 994
Senast: Skjøldur
·
Äldre Vad har ni för relation till era grannar? Vi bor i ett villaområde på landet och de flesta verkar hålla sig på sin kant, vinkar väl när...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 617
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp