Och så var Mergim fast i Jens grepp igen
jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker Jens är väldigt manipulativ eller om Mergim är väldigt lättlurad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror dock att Mergim är smartare än vad dom tror. Typ som JP förra året.Och så var Mergim fast i Jens grepp igenjag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker Jens är väldigt manipulativ eller om Mergim är väldigt lättlurad.
Jag tror dock att Mergim är smartare än vad dom tror. Typ som JP förra året.
Om han är som JP bliR det ingen överraskning. Kan inte minnas att han visade sig vara smartare än jag trodde, tvärt om.Jag tror dock att Mergim är smartare än vad dom tror. Typ som JP förra året.
Har sett dagens program. Men rent allmänt tycker jag det haglar mer och mer hot från Jens. Jag hoppas att Jens åker på söndag, oavsett vem som blir första kämpe.Om han är som JP bliR det ingen överraskning. Kan inte minnas att han visade sig vara smartare än jag trodde, tvärt om.
Jag misstänker att Mergrim svajar fram och tillbaks i om han litar på jens eller inte. Jens regerar med en blandning av hot och mutor, mest hot. Mergrim vill inte stöta sig med Jens antar jag, men har visat att han inte är en ren marionet åtminstone.
Vad gjorde hon? Jag har bara kollat väldigt sporadiskt, ingenting denna vecka.Nu i senaste avsnittet av Torpet fick jag svar för vad Linnea har gjort. Undra vad konsekvensen blir!
Hon hade fått med sig en bondepraktika av misstag i sin påse men valde att behålla den. Hon och Esmealdra tog tillfälle i akt och pluggade och valde att gömma undan den istället för att lämna tillbaka den.Vad gjorde hon? Jag har bara kollat väldigt sporadiskt, ingenting denna vecka.
Hon hade fått med sig en bondepraktika av misstag i sin påse men valde att behålla den. Hon och Esmealdra tog tillfälle i akt och pluggade och valde att gömma undan den istället för att lämna tillbaka den.
Båda fick åka hem!Läste Esmeralda också? Borde inte hon också bli hemskickad då![]()
Båda fick åka hem!
Båda fick prata med Paolo och sen förklarade han för dem att de var fusk och att man blir direkt utskickad och diskad från tävlingendet va som tusan! Det hade jag missat!!
Vaa? Hur var Esmeraldas version?Linnea och Esmeralda hade olika historier hur bondepraktikan hamnade på torpet![]()
Att det var Bagarn som tagit in bondepraktikan.Vaa? Hur var Esmeraldas version?![]()