Farmen 2020

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Sofie.S
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 134
  • Visningar Visningar 10 323
Jag tror dock att Mergim är smartare än vad dom tror. Typ som JP förra året.
Om han är som JP bliR det ingen överraskning. Kan inte minnas att han visade sig vara smartare än jag trodde, tvärt om.

Jag misstänker att Mergrim svajar fram och tillbaks i om han litar på jens eller inte. Jens regerar med en blandning av hot och mutor, mest hot. Mergrim vill inte stöta sig med Jens antar jag, men har visat att han inte är en ren marionet åtminstone.

Om han är som JP bliR det ingen överraskning. Kan inte minnas att han visade sig vara smartare än jag trodde, tvärt om.

Jag misstänker att Mergrim svajar fram och tillbaks i om han litar på jens eller inte. Jens regerar med en blandning av hot och mutor, mest hot. Mergrim vill inte stöta sig med Jens antar jag, men har visat att han inte är en ren marionet åtminstone.
Har sett dagens program. Men rent allmänt tycker jag det haglar mer och mer hot från Jens. Jag hoppas att Jens åker på söndag, oavsett vem som blir första kämpe.
Han menar att han är så satans stark osv. Men i förra tingen med att hålla hinkarna så var han inte så uppkäftig. Simon tex har varit med i biggest loser .Han har fått lära sig hantera både kroppen och ''jobbig '' smärta. Jag tror inte det är så lätt att ta Simon i styrka faktiskt. Sedan är Simon tung med. Den tar man inte i säcken/grinden hur som helst.

Vad gjorde hon? Jag har bara kollat väldigt sporadiskt, ingenting denna vecka.
Hon hade fått med sig en bondepraktika av misstag i sin påse men valde att behålla den. Hon och Esmealdra tog tillfälle i akt och pluggade och valde att gömma undan den istället för att lämna tillbaka den.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 405
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 970
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 353
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 114
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka